תלונות משרד הקליטה והעליה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
משרד הקליטה והעליה שם בית העסק:
תל אביב סניף בית העסק:
תיק הוצאה לפועל. מס' 01-40722-95-0 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מר אריה כהן
מנהל אגף הוצאה לפועל ארצי

לפני כשבועיים ימים הגיע אלינו בדואר שליחים צו חיוב בתשלומים לתיק הנ"ל.
מדובר ברכישה שנעשתה בשנת 1993.
כלומר משנת 1993 ועד לסוף פברואר 2006 אף אחד לא ראה לנכון לעדכן אותנו כי ישנו חיוב שחזר ויש לשלמו.
מבדיקה שערכתי מול הוצאה לפועל בירושלים עולה כי נשלחו שתי התראות בשנת 1995 ו 1997 לרח' סהרון כנראה. והמכתבים חזרו חזרה היות וזו לא הכתובת של בעלי ולא הייתה מעולם. שאלה: אם המכתבים חזרו אליכם, האם דאגתם לעדכן את העו"ד. הרי ברור לכם שהפעם הראשונה שאנחנו יודעים על חיוב שלא כובד משנת 1993 היא רק בשנת 2006
השאלה שלי היא מדוע עורך הדין , מר שרמן שמר אצלו את הצ'ק? כדי לנפח לנו את ההוצאה?, למי יש לשלם כל כך הרבה כסף? מה זאת הרמאות הזאת ולמה אתם נותנים לה יד? ברור לי שמר שרמן צריך להתפרנס אבל למה ככה, אין מספיק עבודה?
הדבר מקומם אותי מאוד.
אני מבקשת את תגובתכם הדחופה לפני שהקנס יעלה.
אני רוצה לסגור את הסיפור הזה ביושר ולא במירמה.
אנא חזרו אלי.
תודה
נגה ודובי שינפלד
פלא' 0528899864 0523692422 035533460.
כתובתנו
אנה פרנק 4/35
בת ים.
עלבון, לחצים. עצבים. סוג הנזק :
לשלם אך ורק את התשלום שלא כובד על ידי בסך 572 ש"ח. פתרון נדרש :

משרד הקליטה והעליה שירות לקוחות

, תגובה:
דוברת משרד הקליטה שם ותפקיד:
הוצאה לפועל אינה קשורה למשרדי תגובה:
אנא הפני את תלונתך לכתובת הנכונה. בהצלחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה