תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
נטוצי שם בית העסק:
קיבוץ נצר סירני מיקוד 70395 כתובת:
קבלת ספה פגומה נושא התלונה:
תורג'מן מירי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/03/06 לאחר המתנה של כ-3 חודשים הגיעה לביתי הספה שהזמנתי מחברת הרהיטים נטוצ'י. לאחר שהמובילים הורידו את הכיסוי מהספה התברר לנגד עינינו שישנם מספר פגמים בספה אשר רכשתי המפורטים להלן:
1. בכרית המושב מצידה הימני של הספה ישנן 2 שריטות עמוקות בעור.
2. במסד הימני של הספה ישנו סימן של עט.
3. במסד השמאלי של הספה ישנו קרע/חתך בעור.
נציג של החברה הגיע לביתי לעבוד מקרוב אחר הנזקים/הפגמים וצילם את הממצאים. הוא מסר שאין הוא יכול לעשות דבר והוא מעביר הטיפול לידי מנהל מחלקת שירות הלקוחות מר דודי בראלי.
ביום א' 05/03/06 מר בראלי יצר עימי קשר ומסר שראה התמונות ואימת הפגמים שיש בספה.
הוא הציע לי פיתרון לבעיה: הזמנת כרית ו-2 מסדים חליפיים מאיטליה והרכבתם אצלי בבית.
כמו-כן הציע כפיצוי לעגמת הנפש 2 כריות מעור וזיכוי בשיעור של 15% לשימוש בקניות הבאות שלי בנטוצ'י.
איני מוכנה לקבל פיתרון זה!!!
רכשתי ספה ממיטב כספי - ספה סוג א' ולצערי קיבלתי ספה עם פגמים, סוג ב' (ייתכן שהספה מתצוגה) - למרות שספות מתצוגה מצבן הרבה יותר טוב מהספה שקיבלתי לביתי.
אני דורשת ספה חדשה סוג א' בהתאם להזמנתי, ולפצותני בהתאם על כל עוגמת הנפש והטרטורים שעברתי.


. במסד הימני של הספה ישנו סימן של עט.
כספי סוג הנזק :
ספה חדשה סוג א'+פיצוי בגין עגמת הנפש. פתרון נדרש :

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
דודי בר-אלי - מנהל שרו שם ותפקיד:
בתאריך 01/03/06, סופקה לבית הלקוחה ספה נטוצי תלת מושבית מדגם 2162 בהתאם להזמנת הלקוחה שמספרה 2460185. במעמד אספקת הספה,אובחנו ע"י הלקוחה מספר ליקויים ובהתאם לסיכום טלפוני בינינו תואם ביקור איש שרות מטעמנו לבדיקת התלונות. כבר ביום למחרת, ביקר בביתה איש השרות ולאחר קבלת דו"ח איש השרות לידיי כולל צפייה בתמונות שצולמו בביתה, יצרתי אם הגב' תורג'מן קשר טלפוני והסברתי לה מה בכוונתי לעשות על מנת להביא את הספה לשביעות רצונה. תגובה:
מאחר ויש ללקוחה אחריות מלאה מחברתנו ומנטוצי איטליה, הודעתי כי אזמין עבור הספה ריפוד חדש לחלקים הפגומים ונבצע החלפה בהתאם. אציין כי אנו פועלים בהתאם לכל תנאי תעודת האחריות ומסוגלים ויודעים להביא את הספה לפתרון מושלם. הריפוד מגיע לארץ בהתאם לדגם ולצבע העור ונתפר במפעלי נטוצי כך שאנו לא תופרים כלל את הריפוד בארץ. עבודות מסוג זה נעשות באופן שוטף ויום יומי ע"י אנשי השרות שבעצם מוסמכים לתת שרות מסוג זה מנטוצי איטליה.(ישנם לא מעט לקוחות שמזמינים אחת לכמה שנים ריפוד חדש למערכות ישיבה ותיקות בתשלום) הלקוחה שלחה מכתב למנכ"ל החברה בתאריך 07/03/06 ובתאריך 08/03/06, יצא מכתב תשובה בשם המנכ"ל ממנהלת הלוגיסטיקה של החברה ובו הסבר מפורט על תנאי האחריות, ביצוע העבודה שדרך אגב נעשה בבית הלקוחה ובעצם אין נזק של אי שימוש שוטף מהספה. בנוסף הוסבר במכתב כי חברתנו, תפצה כספית את הל'קוחה בפיצוי כספי של 10% מערך הקניה ( סכום הרכישה הינו 10000 ש"ח ). כולי תקוה כי הלקוחה תסכים לפתרון שבבטחון מלא שלי יביא לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה