תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
זלזול בוטה ומקומם... נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-13/9/05 רכשתי מקרר משרדי לשימוש במקום העבודה. למרות שעל פי הרשום באתר התחייבה וואלה שופס לאספקה המקרר תוך שבועיים, בפועל הבטיחו לי את אספקתו רק ביום 6/10/05. זאת, לאחר תחנונים ממש...
ביום האספקה המובטח איש לא הגיע וגם איש לא דאג להודיעני על שינוי במועד האספקה.
בפנייה טלפונית לוואלה שופס הוסבר לי כי האחראי למשלוח היא החנות המספקת את המקרר ועל כן פניתי לאותה החנות לבירור אי האספקה. מן החנות זרקו אותי לוואלה שופס בטענה כי אין עימם כל קשר.
פניתי לוואלה שופס וביקשתי לבטל את הרכישה אך שם ביקשו ממני את התלונה בכתב על מנת שיוכלו להתיחס אליה.
כך עשיתי ושלחתי אליהם את תלונתי ובקשתי לביטול העיסקה. למרות הבטחתם - איש לא טרח להשיבני ולא טרח לענות לפנייתי. יותר מכך. ללא הסכמה על ביטול העיסקה בכתב, פחדתי לרכוש תקרר חלופי אצל ספק אחר. שוב פניתי לוואלה שופ והתחננתי לקבל בכתב את הסכמתם לביטול. שוב הובטח לי שיחזרו אלי ושוב, כמובן - איש לא התיחס.
וואלה גרמה לי לעוגמת נפש רבה. חוסר ההתיחסות והזלזול הבוטה אינם יודעים גבולות. החיוב באמצעות כרטיס האשראי שלי בוצע מיידית בעוד הביטול והחזר הכספים - מתמהמה...
מדוע זה צריך להיות כך? מדוע לבעוט בלקוח שכל פשעו היה רצונו להנות משירותיהם?
האם יש בידיכם לפנות אליהם ולראות מדוע הם מרשים לעצמם לזלזל בלקוחותיהם???
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
הסבר מנומק על המחדל והצעה לפיצוי על התנהגותם המזלז פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה