תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בנק לאומי שם בית העסק:
בנק לאומי למשכנתאות037100500 כתובת:
יחס מתנשא ומעליב ,שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמש שנים החלטתי לקחת הלוואת משכנתא לשם רכישת ביתי כיום,ידוע לכל כיצד הבנקים למשכנתאות מחזרים אחרי הלקוחות שיקחו את המשכנתא מאצלהם והתחרות גדולה וידועה,כמו כן גם בנק לאומי למשכנתאות אליהם פניתי,חיזרו אחרי ורדפו אותי ולא נתנו לי מנוח שאקח מהם את המשכנתא,נאמר לי על ידי יועצת המשכנתאות בסניף כיכר רבין בתא,שמדובר בבנק אמין עם שרות לקוחות אדיב ,מנומס ויעיל וכל בעיה בא אתקל,הבנק יעמוד לרשותי בכל עת וגם שמדובר בבנק הוגן,לפני כחודש קיבלתי סכום כסף של 120000 ויצרתי קשר עם שרות לקוחות של בנק לאומי משכנתאות וביקשתי לפרוע מוקדם הלוואה מסויימת,אין מילים לתאר את חוסר המקצועיות,את ההתנשאות,את חוסר ההבנה ןהתפקוד הלקוי,לו זכיתי בכל נסיונותי לפרוע את ההלוואה,עומס פונים לשרות לקוחות עד חצי שעה ושעה של המתנה למוקדנית,מוקדניות לא מקצועניות,שמדברות בהתנשאות ובבוז,ביום חמישי האחרון 9/3/2005 פניתי למוקדנית שירה והסברתי לה שהבנק שלח לי תדפיסי שיערוך משכנתא ואני לא מצליח להבין את התדפיסים ואת הרשום בהם,הבהרתי למוקדנית (שירה)שאני דורש שיועץ או פקיד בנק לאומי משכנתאות יישב עימי ויסביר לי את התדפיסים מאחר והם לא מובנים,שירה בבוז אמרה לי שזה לא ענין של הבנק להסביר לי את מצב המשכנתא שלי בתדפיסים ,יש לציין שביום שישי 10/03/2006 קיבלתי מבנק לאומי שוב שיערוך משכנתא שלא מובן כלל,טרם קיבלתי מבנק לאומי משכנתאות אישור ברור שסילקתי הלוואה שמיספרה10-3033954-01-63 מ''ס משנה 2,הבנק מתחמק ממני לאחר ששילמתי ב-9/2/2006 בכום של 120440 שקל כדי לפרוע הלוואה זו,טרם קיבלתי מהבנק אישור שפרעתי את ההלוואה הזו,אני עכשיו מבין שנפלתי קרבן לבנק שרלטני ורמאי,בנק שמתנהג בסגנון של מאפיה כשבידו הכח ובידו השררה,בנק לאומי למשכנתאות ביודעין שולח ללקוחות שיערוך משכנתא ודפי חשבון שלא מובנים לאזרח הפשוט ומתוך ידיעה זו מרמה את הלקוחות,אני מאוכזב מהבנק הזה,אני מצטער שלקחתי את המשכנתא שלי מבנק זה,אני יודע שבנק לאומי למשכנתאות אינו אוהב כלל שלקוח פורע את המשכנתא שלו טרם זמנה,כיון שאז הוא מפסיד,הרי הלקוחות שלקחו משכנתא הם תרנגולות המטילות ביצי זהב ולכן כשאני ביקשתי לפרוע את ההלוואה מוקדם זכיתי בסטירת לחי ובשירות מתנשא ומעליב וטורטרתי באין ספור שיחות טלפון ופקסים,אני רוצה להגיד לבנק לאומי למשכנתאות ולמנהליו,לא לעולם חוסן,עוד לקוחות לא מרוצים כמוני ובסוף החגיגה והרמאות תיפסק,אני היום מבין שרומיתי,אני חש שבנק לאומי למשכנתאות מנסה להסתיר ממני מידע,כמו כן הבנק עומד על סירובו לתת לי אישור ברור שפרעתי הלוואה ושילמתי 120440 שקל כדי לפרוע הלוואה זהו(שצוינה לעיל).אני מרגיש שאט נפש וגועל מבנק לאומי למשכנתאות,הבנתי שעלי לפנות לעורך דיני כדי לפתור את הבעיה,אבל שוב לבנק לאומי ''לא לעולם חוסן'' ,כמו כן אדע להזהיר את כל חוג מכרי וחברי שלא,אבל בשום פנים ואופן שלא לקחת משכנתא מבנק נורא זה.אני דורש מבנק לאומי אישור ברור שפרעתי הלוואת משכנתא שמספרה10-3033954-01-63 מ''ס משנה 2 וכמו כן אני דורש שבנק לאומי יאפשר לי להיפגש עם נציג מטעמו כדי שיבאר לי את הכתוב בתדפיסי המשכנתא,
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור תשלום על פירעון הלוואה שמיספרה 10-3033954-01 פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
הפניה הועברה לטיפול הלשכה לפניות הציבור של בלמ"ש הנושא בתחום אחריותם תגובה:
בברכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה