תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אמפא שם בית העסק:
תגובה לטיפול 7207 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
זו תגובתה של הגברת רוית רפאלי: "בשיחתנו עם מר XXXXX נבדקה פנייתו ועלה כי אבחנת הטכנאי אכן היתה כי יש צורך בהחלפת המדחס וכי נאלצנו להגיע ללקוח פעמיים נוספות וזאת בשל החלפת המדחס במדחס זמני ( למשך יום ) היות והמדחס הנדרש לא אותר במלאי החברה , כעבור יום כאמור , בשעות שהיו נוחות למר קולטטש הגענו להחליף את המדחס הזמני במדחס הדרוש ואף וידאנו את תקינות המוצר ואת שביעות רצונו מהשירות גם עם סיום התיקון, כמו כן ראינו לנכון להאריך למר קולטטש את האחריות למזגן בחצי שנה נוספת . "

ובכן גברת יקרה:
כבר בפעם הראשונה קבע בברור בטכנאי שלכם שהמדחס לא תקין ויש צורך להחליפו.
בפעם השניה באו שוב (אני חשבתי שבאים להחליף ולתקן) ובדקו וחזרו על הטענה כי המדחס לא תקין ויש להחליפו.
בפעם השלישית, אחרי שהתקשרתי והתלוננתי, הייתי בטוח שבאים ומתקנים, אבל לא - באו עם מדחס שלא מתאים ובדקו שוב (בפעם השלישית) וקבעו שוב שהבעיה במדחס. לא הותקן מדחס זמני - טענה זו שיקרית בעליל!
לאחר תחנונים רבים הגיעו בפעם הרביעית הטכנאים והפעם עם המדחס המתאים. אך לאחר מספר שעות נוכחתי לדעת כי המזגן הותקן הפוך!!!! ואינו פועל כראוי - הטענה כי וידאו את תקינות המוצר היא שיקרית בעליל!.
לאחר מספר ימים הגיעו שוב בפעם החמישית צמד הטכנאים והחליפו את החוטים כך שהמזגן יפעל כראוי.

אינני שבע רצון מדרך הטיפול, וכל צורה לנסות וליפות את המקרה מעל דפי האינטרנט בשקרים היא מכוערת בעיניי.
אכן קיבלתי חצי שנת אחריות נוספת על המזגן - אך אני חושב שאחרי 5 ביקורי טכנאי והפסד שעות עבודה ושלא נדבר על עוגמת הנפש - מגיע יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שנת אחריות מלאה כפיצוי על אובדן הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי , מנהלת פני שם ותפקיד:
פנייתו של מר קולטטש נסגרה בשיחה טלפונית עמו . תגובה:
פנייתו של מר קולטטש נסגרה בשיחה טלפונית עמו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה