תיאור הבעיה:
בתאריך המצויין בשעה 7:30 לערך עמדתי בתחנת אוטובוס של קוו 5 ברחוב אצ"ל באשקלון, איתי היו אנשים נוספים ועוד כ- 15 תלמידים, לקראת 7:50 ראיתי את האוטובוס מגיע לתחנה, זה המקום לציין שהתחנה בה אני עומדתי היא בין התחנות הראשונות של האוטובוס ולכן הוא היה יחסית ריק, כאשר הנהג הבחין בכך שיש הרבה תלמידים בתחנה החליט לא לעצור ולהמשיך במסלולו, הדבר הזה הכעיס אותי מאד ובגלל שלא הייתה לי ברירה לקחתי מונית לעבודה (יש לציין שיש לי חופשי-חודשי ולכן לא הייתי צריך לשלם כלל לנסיעה), כל העניין הזה גרם לי לאיחור של 15 שעה לעבודה ובהוצאות תשלום עבור המונית (הקבלה שמורה אצלי), באותו יום ניגשתי לתחנה המרכזית של אשקלון וביקשתי לדבר עם ההאחראי, הסברתי לו על המקרה ובקשתי את שמו של הנהג, הוא סירב לתת לי אותו ואמר שאם יש לי בעיה כלשהי שאפנה למחלקת תלונות לציבור, יומיים לאחר מכן שלחתי תלונה בפקס גם לתחנה מרכזית אשקלון וגם למשרד המרכזי של אגד, לאחר כיומיים התקשרתי למשרד הראשי וביקשתי לדעת איך הדברים מתקדמים, הבחורה באגד הסבירה לי שהטיפול לוקח עד חודש, התפאלתי אך חיכיתי חודש והיום התקשרתי לברר למה עדיין לא קיבלתי תגובה בנושא, אותה בחורה חיפשה את שמי במערכת וטענה שלא קיבלה שום תלונה ובקשה ממני שוב לפקסס לה, הסברתי לה שזה לא מקובל שחברה כ"כ גדולה כמו אגד, תהיה חובבנית כל-כך, הבחורה הסבירה לי שלפעמים הפקסים לא מתקבלים מסיבות טכניות, אז שאלתי איך ייתכן שגם סניף אשקלון לא פנו אליי, לא הייתה לה תשובה, סיכמתי איתה שאני אשלח לה שוב את התלונה אך ציינתי בפניה שאני במקביל אפנה לגורם נוסף בקשר לתלונה.
בעייני החברה מזלזלת עם הלקוחות שלה ולא מקצועית (איך ייתכן שטיפול בבעיה נמשך חודש שלם ?).
אני מאד אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא.
תודה,
|