תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור חיפה איזור:
ישפאר שם בית העסק:
גבישי קרח בפריזר נושא התלונה:
כהן יעקב שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר ג'נרל אלקטריק 22קוב, מיומו הראשון נוצרו גבישי קרח בפריזר
טכנאי החברה ביקרו אצלי 7 פעמים במשך 7 החודשים מאז הוא הותקן בביתי,
בכל פעם הוחלף חלק אחר במקרר, אך התוצאה היא שעדיין יש קרח בפריזר!!
בפעם האחרונה טען הטכנאי שאין מה לעשות, וכך זה צריך להיות!!מאחר והיה לי מקרר כזה כשגרתי בהרצליה,לפני שעברתי לגור בחיפה, וגם בו היו גבישי קרח,
אך טכנאי החברה מרעננה, הצליחו להתגבר על הבעיה, וסידרו את התקלה, אני לא מוכן לקבל את הטענה שכך זה צריך להיות!! ואני מבקש למצוא פתרון
לבעיה!!!
מקרר שלא עובד כפי שצרך סוג הנזק :
אם לא יכולים לתקן, שיחליפו את המקרר!! פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
בהמשך לשיחתנו עם הלקוח מר יעקב כהן הוחלט על תיקון המקרר .הוצעו ללקוח מספר חלופות שונות והנ"ל בחר בתיקון המקרר. חברת ישפאר נותנת את מיטב שרותיה ללקוחותיה ומקווה כי בעתיד מר יעקב כהן יוכל להביע את שביעות רצונו מהמקרר וממחלקת שרות הלקוחות של חברתנו . בברכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה