|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
רכבת ישראל |
שם בית העסק: |
ניהול כושל של עומסי הסעת הנוסעים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכבת ישראל מפרסמת עצמה וקוראת לציבור להשתמש בשירותיה אך כתושב המרכז שלא נחשף עד כה לכלי תחבורה המוני זה ומזה כחודשיים תושב הקריות הנוסע יומית לת"א - אני קורא לציבור שלא להיענות לפרסומת ופשוט להחרים את החברה עד להקמת מתחרה ע"י הפרטת שירותיה.
המציאות המעליבה היא שכספי משלם המיסים מועברים ע"י משרד הבטחון(הסעת חיילים בחינם) למשרד התחבורה(רכבת ישראל) והאזרח המשלם כ-1,000 ש"ח לחודש על נסיעה בקו קריות-ת"א מוצא עצמו מוקף חיילים ללא מקום ישיבה ולעתים אף ללא מקום עמידה!!!!
אם יש כלכלן המבין את ההגיון הכלכלי במציאות זו-שיקום או לפחות שיסביר אותו למר משה ליאון הטוען כי יש לקרב הפריפריה למרכז אך שוכח לדאוג לנהל הקוים הקיימים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
הפרטה/הקמת מתחרים כפי שמתקיים באוטובוסים(קוים וכד' |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|