תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
זילזול בלקוח בעיה שחוזרת ונישנת נושא התלונה:
מוריוסף  אושרי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני רוצה לשאת את תשומת לבכם על שני מקרים שקראו לי ואני רוצה טיפול ולא כמו שטיפלו בי .
בחודש אוגוסט הייתי בנקודת שירות בב"ש לצורך תיקון המכשיר .
לאחר המתנה של כ40 דקות התקבלתי , הסברתי לנציגה את הבעיה והיא רשמה את הכול , הנציגה אמרה לי לחכות 30-40 דק' חיכיתי כשעה ורבע ע"מ לקבל את המכשיר .
לאחר מכן שכבר קיבלתי ראיתי כי האנטנה עדיין אינה תקינה נכנסתי לנקודת השירות לברר מה העניין לקחו את המכשיר ותיקנו את האנטנה . לאחר מכן יצאתי שוב מנקודת השירות ואיתי כי השמע עדיין לא תקין . אז למה חיכיתי שעה ורבע ?
ואחר מכן שנכנסתי וכעסתי על הנציגה על הטיפול "המסור " שאר הנציגים עשו ממני צחוק אם הייתי מוצא הייתי קובר את עצמי מרוב בושה ..
לאחר מכן דיברתי עם אחראית שירות לקוחות מחוזית בשם יוכי , והובטח כי זה לא יחזור בשנית .

בתאריך 20/12/05 התקשרתי שירות לקוחות ע"מ לבטל שיחות יוצאות וכן את הביטוח על המכשיר , חודש לאחר מכן התברר כי לא ביטלו לי את ביטוח .
בתאריך 7/2/06 התקשרתי לברר למה יש לי חוב באורנג' התברר כי הנציגה שדיברתי איתה בחודש 12 לא עשתה את עבודתה נאמנה ולא ביטלה לי את הביטוח כי אני לא מעוניין כרגע לקבל חשבוניות . ולכן היא זיכתה אותי מהסכום של 43 ₪ ב8/2/06 ניתקו לי את המכשיר למה ? טעות. על טעויות משלמים !!!!
כאשר דיברתי עם נציגה על הנושא היא החזירה לי את הקו וביקשתי אחראי .
הנציגה אמרה שתוך 48 שעות יחזור אליי אחראי ולא כך היה הדבר רק לאחר שבוע ויום חזר אלי אחראי וזה שבמשך זמן זה ביקשתי לדבר עם אחראי .
כאשר האחראי חזר אליי ואמר לי סליחה מה יעזור לי סליחה אני בינתיים חיכיתי לשיחה ע"מ לקבל תשובה לגבי מלגה שאני צריך לקבל וזה נראה נורמאלי שאני הסתובב עם מכשיר ללא קו יום שלם אני לא אמור לנחש זאת .
מקווה שאתם תיקחו לתשומת לבכם את המקרה בצורה נאותה .







Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מור יוסף על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה