תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
חיוב חודשי ללא ידיעתי ועוד תוספת לחיוב ללא ידיעתי. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חיוב חודשי לאחר שהבהירו לי שאני לא אשלם ללא הסכמתי בסך 9.90 והעלאת התעריף החבילה ללא ידיעתי לסכום של 14.90.
הפעם האחרונה שבה קיבלתי חשבונית חיוב ברשת אורנג' היתה במאי 2004- הפעם האחרונה שדיברתי עימם. לאחר שיחה איתם ביקשתי להתנתק מהקו, והם מצידם ענו לי שיש לי מספר חופשי ואני לא מחויב על דבר. כך שכל פעם שאני רוצה להשתמש במספר זה אני אוכל, כי אני נמצא בתוכנית אורנג' שבת (שבה לשומרי שבת מגיע שעה חינם בחודש, גם בהטבה זו לא השתמשתי) - ואם אני לא מדבר, אני לא משלם!
לפני מספר ימים אימי העירה עיני באחד מהחיובים בכרטיס האשראי שלה לחברת אורנג'.
לאחר בדיקה עם נציגת השירות היא אמרה שאני מחויב בכל חודש בגין חבילת סמסים במחיר של 9 אגורות להודעה. לא ביטלתי אותה, ולכן לא אקבל זיכוי עליה.
לאחר בדיקה קצרה ביחד, היא הראתה לי איפה סכום החיוב בחבילה, והחויב היה 8.46 ללא מע"מ. אז שאלתי אותה איך אפשרי שהחיוב הוא בסך 14.90? היא בדקה והחליטה שהיתה העלאת תעריפים. ולא יכלה לענות לי כיצד החליטו להעלות את תעריף החבילה ללא ידיעתי. היא דברה עם משהו במשך מספר דקות המתנה ואמר לי שאני יזוכה לארבעה חודשים על ההפרש (כאשר מבדיקה קצרה שלי החיוב עלה והשתנה כמעט כל חודש מאפריל 2005 - שנה הבדל!).
היא לא נתנה לי לדבר עם נציג מעליה, ואמרה שיחזרו אלי תוך 48 שעות. לאחר שבקשתי ממנה לדעת מה בדיוק רשמה בתלונתי כדי שלא נלך סחור סחור כי אולי החסירה משהו, התחמקה ולא ענתה לי. הבהרתי לה שוב את הנקודות והיה קשה לשכנע אותה להקשיב.
אני רוצה להדגיש שהבהרתי להם שלא השתמשתי בקו לאורך השנה האחרונה. אוראנג' התחייבה בפני שאני לא משלם דבר אם אני לא משתמש בקו! וכל זאת כדי שלא אתנתק מהם (היו לי חיובים של 150 עד 800 ש"ח לחודש). הם המשיכו לחייב אותי ללא ידיעתי. כמובן- לא השתמשתי בהטבה אשר מגיע לי, חודש חינם, לראייה שלא השתמשתי בקו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של כל התקופה מתאריך מאי 2004 של החיובים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
בפניה ישירה של הלקוח לחברה, טרם פניה זו, שוחחה עימו נציגת שירות לקוחות של החברה, אשר נתנה מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה