תלונות רשות הטבע והגנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור ירושלים איזור:
רשות הטבע והגנים שם בית העסק:
גבית כסף בכניסה לאתר בנוסף למחיר הטיול ששולם מראש נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי בטלפון *3639 לסיור רגלי "עולים לרגל לירושלים" ב17/10/05. בפרסום הטיול בעיתון נאמר : " נפתח את הסיור ברובע היהודי ונסיים בעיר דוד, בה הכל התחיל. נסיים את הסיור בטבילה במי מעיין הגיחון ובברכת השילוח... " . שילמתי 120 ש"ח עבור משפחה של 4 נפשות. נפגשנו בשער יפו עם מדריכה נחמדה בשם אליה, אשר פרטה את מסלול הטיול ולא הזכירה דבר על עלות נוספת. לאחר הביקור בעיר העתיקה ובכתל הגענו לעיר דוד . שם הובהר לנו שהכניסה לאתר תעלה לנו 70 ש"ח נוספים. משפחה נוספת הייתה באותה סיטואציה. המדריכה היתה חסרת אונים והבטיחה שתברר את הנושא ואף רשמה מספרי טלפון. נאלצנו לשלם שאם לא כן היינו חוזרים מאוכזבים. חייב לציין שע"פ המחירון באתר, של רשות הטבע והגנים , מחיר הכניסה הוא 60 ש"ח אך אנחנו נחשבנו ל"אורחים" ולכן נדרשנו לשלם אף יותר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 70 ש"ח, מכתב התנצלות, תיקון המעוות בע פתרון נדרש :

רשות הטבע והגנים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה