תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
שיריונית חוסם שם בית העסק:
עפולה סניף בית העסק:
אי הספקת דלתות ומשקופים נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/2/2006 רכשתי שלוש דלתות מסוג פלדלת מסניף עפולה שתיים רגילות ואחת מידת גובה חריגה וציון על ההזמנה בדחיפות.
מודד של החברה הגיע בתאריך 15/2/2006 בשעה 15.00 והובטח לנו שהמשקפים צריכים להגיע שבועים מתאריך זה.
עבר זמן אין דלת ואין משקוף עברו שבועיים מהמדידה דווחו על עיכוב "קטן" לתאריך 8/3/2006 ותאריך זה התבשרנו על עיכוב נוסף ובסוף בתאריך 13/3/2006 הותקן בביתנו משקוף אחד מהשלושה
השנים הנוספים אחד במידה החריגה עדין לא הגיע
והשני המודד של החברה לקח מידת גובה לא נכונה
נכון להיום סיפורנו לא תם
בביתי משקוף אחד משלוש
ואפס דלתות משלוש
בגלל עיקוב זה כניסתנו לבית מתעכבת{רצינו להיכנס לבית לחג פסח הקרוב והדבר לא יקרה} המשך עבודתם של בעלי המקצוע מתעכבת.
וכמובן כל הסכום שולם בכרטיס אשראי
וברצוני לציין לטובה את תמי עובדת החברה בסניף עפולה
יחס חם ולבבית עובדת נהדרת
בתודה אורית אברהם

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת בן סימון מנהלת שר שם ותפקיד:
ראשית, אנו מתנצלים על העיכוב בהזמנה של הגב' אברהם, כל עיכוב המשקופים נוצר מבעיה טכנית . פנייתה טופלה במיידית והמשקופים הותקנו בביתה בתאריך 21/3/06 לשביעות רצון הלקוחה. נשמח לעמוד לרשות הלקוחה בכל נושא. תגובה:
המשקופים הותקנו בבית הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה