תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
תמי 4 שם בית העסק:
מחיר מופקע למשלוח ולחלפים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוח נאמן של מועדון הצרכנים של תמי 4 שילמתי כל שנה 48 שח "בלבד" דמי חבר.
על משלוח סנן בדואר רשום גובים תמי 4 38 שח "בלבד" במקום 8.20 (עלות משלוח חבילה בדואר רשום),
וסנן ונורה במחיר כפול מזה שניתן להשיג בחנויות ברחבי הארץ.(את שם הרשת שמפיצה
את החלקים אני לא מפרסם, אבל חיפוש קטן באינטרנט יוביל לחלפים במחיר של 50%
ממחיר תמי 4).
כאשר ביטלתי את החברות במועדון והחזרתי את הסנן באריזתו המקורית וביקשתי לבטל את העסקה,
סרבו תמי 4 להחזיר את דמי המשלוח המופקעים, והנציג שלהם אף תקף אותי בטלפון,
מה שנקרא "נציג שירות" .
אז שלא יעבדו עליכם - יש חלפים ב280 שח לשנה ולא ב500 שח לשנה בתמי 4
סנן +נורה =200 שח במקום 350
סנן = 79 במקום 152
דמי חבר 0 במקום 48
נציגי השרות של תמי 4 ינסו להפחיד אתכם שהתחליפים לא שווים כלום –

לעזוב את תמי 4 פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת היחידה לפניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו. ראשית, אנו מתנצלים על המענה שקיבלת מאיתנו ועל חוסר השרותיות שבה נענת, אנו רואים זאת בחומרה וברור לנו לחלוטין כי אנו נידרשים בראש ובראשונה לתת מענה שירותי ואדיב לכל פניה של לקוח, באשר היא. באשר לטענתך לגבי דמי המשלוח, אבקש לציין כי הם כוללים מעבר לעלות המשלוח גם דמי טיפול, אריזה, אחריות על המוצרים שנשלחים ללקוחותינו ולא רק עלות משלוח כפי שציינת בפנייתך זו. באשר לטענתך לגבי החזר דמי משלוח אשר לא הוחזרו לך נבקש לציין כי אילו היית מבטל את חברותך במועדון טרום ביצוע המשלוח, היית מקבל החזר מלא גם בגין דמי המשלוח אך היות והחלפים כבר נשלחו אושר זיכוי בגין החלפים בלבד. באשר לטענתך לגבי מחירי החלפים אשר נמכרים שלא באמצעות חברת תמי 4 – א. חלפים אלו אינם עומדים בתקן 1505, המונח "תואם תמי 4" הינו בצורתו החיצונית בלבד. ב. לקוחותינו שהתפתו לקנות חלפים אלו ניזוקו נזקים עצומים כגון נזילות מהמכשיר עד כדי פגיעה בארונות המטבח ומנורות שנשרפו לפני מועד ההחלפה. ג. בבחירת סנן חשוב לבדוק את איכות הסנן, התקנים בהם הוא עומד, הבדיקות אותן עבר ולא רק את נושא המחיר מאחר ומדובר בסופו של דבר במי שתיה. חשוב לציין כי החברות במועדון הלקוחות מקנה אחריות מלאה (בכפוף לת. האחריות) על המכשיר הכוללת ביקורי טכנאי ותיקון תקלות ללא תשלום ולא רק 20% הנחה על החלפים. נשמח לעמוד לשרותך בברכה, חברת תמי4 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה