תיאור הבעיה:
אתר תלונה- שלום
ראשית, רציתי להודות לכם על שאתם משמשים פה זועק לכל אותם אזרחים קטנים
שקולם לא נשמע באוזני החברות הגדולות.
שנית, ברצוני להגיב על המכתב המצורף למייל זה.
מחלקת שירות הלקוחות של חברת גלי אכן פנתה אלי טלפונית לבירור מעמיק
של נסיבות האירוע ואף לבירור כתובתי המדוייקת למשלוח מכתב רשמי ואולם לא קיבלתי שום מכתב כזה מהם בדואר, וכפי ששמים לב- עבר זמן רב מועד התלונה ומועד קבלת מייל זה ועד היום.
בנוסף- ואולי החשוב מכל:
במכתב המצורף נכתב שאני מוזמן לסור לחנות גלי עם מארז זוג הגרביים שרכשתי למען החלפתם
אך אני מציין שוב, כפי שציינתי פעמיים(!!!) באוזני נציגי שירות הלקוחות של גלי- הגרביים כבר מזמן אינן באריזתם המקורית, למרות שאין בהן שימוש כלל וכמובן שחשבונית הקנייה נמצאת מזמן בפח האשפה המקומי.
אודה לכם על המשך טיפולכם המסור בבעייתי זו, מאחר ואני לא מצליח ליצור קשר עם חברת גלי באופן טלפוני- קו הטלפון שם תפוס על בסיס קבוע.
מדובר בתלונה המקורית שמספרה 5873
|