תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
אי הגעת קו אוטובוס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה26.10.2005 בת זוגי ואנוכי המתנו בתחנת האוטובוס בצומת אשל הנשיא לקו אוטובוס מספר 371 אך האוטובוס הנ"ל לא הגיע כלל.
לפני הנסיעה שלא התקיימה כלל, בדקנו את לוח הזמני הנסיעות של קו זה דרך אתר הבית של חברת מטרופולין ובנוסף בדקנו בשנית בדף לוחות הזמנים שמספקת החברה.
יש לציין כי הגענו לתחנה כ10 דקות לפני הזמן המשוער של הגעת האוטובוס.
לאחר 20 דקות של המתנה מהזמן המשוער בו האוטובוס היה צריך להגיע התקשרנו למוקד השירות של החברה, שם נעננו ע"י מוקדנית שתירצה את האיחור בעומס בכבישים. יש להדגיש כי המרחק מתחנת המוצא של האוטובוס אשר הינה בבאר שבע שמרחקה מאשל הנשיא הוא 10 דקות והנסיעה היא בכביש בין עירוני ללא עומס בתנועה.
לאחר שהמשכנו להמתין בתחנה התקשרנו בשנית למוקד השירות מוקדנית אחרת קיבלה את שיחתנו ולאחר ששוב תיארנו את המקרה התבקשנו להמתין על הקו אך להפתעתינו ניתקו אותנו.
לבסוף לאחר המתנה של 50 דקות נאלצנו לחזור על עקבותינו כאשר היינו צריכים לשלם לנהג מונית על הנסיעה.
כספי, סוג הנזק :
יעול השירות של מוקד הלקוחות ואפשרות של יצירת קשר ע פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה