תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור אילת איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
שרות לחייל בודד< נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רציתי לספר לכם סיפור מעניין :
אחי הקטן חייל בודד משרת ביחידה קרבית ,יום אחד בדרכו הביתה תפס אותו סוכן מכירות של חברה
מכובדת "פרטנר"-או כמו שאתם מכירים "ORANGE " ואמר לו שתמורת 19 לחודש הוא
יכול לקבל מכשיר דור שלישי מתקדם ו225 דקות שיחות חינם בגלל שיש לו כרטיס אשראי של חייל!
אחי הקטן לא עמד בפיתוי ולקח את העסקה!
בסוף החודש יגיע חשבון קרוב ל 117 ₪ דחפו לו חבילות אינטרנט שהוא לא ביקש,
וגם משום מה נשכחו 225 דקות חינם!
אחרי חשבון נוסף בסכום 93 ₪ שלחתי אותו לבירור לשרות לקוחות באילת
ושם אמרו לו שהוא יקבל חזרה את כספו רטרואקטיבית עבור חבילות אינטרנט ועבור שיחות
והוא גם יקבל 200 שיחות חינם כל חודש למשך 36 חודשים!

אחרי שאחי חזר הביתה וסיפר לי על הביקור בחברה אמרתי לו שככה חברה רצינית
ומכובדת פוטרת בעיות !

אבל מגיע חשבון נוסף ובו לא החזר ולא נעליים וגם חיוב נוסף עבור אינטרנט!
שוב אח שלי בזמן חופשה שלו ניגש לסניף של "ORANGE " באילת והפעם
לא מתייחסים לתלונות שלו וגם נציגת שרות מסרבת למסור פרטים שלה!

לצערי הרב אני הייתי בפגישת עסקים בעיר אחרת ולא הייתי יכול לגשת ולשמוע איך
נציגה של חברה גדולה מסננת חיל בודד קטן !

אני בעל עסק שגם משתמש בשרותי של חברה "ORANGE " וברגע
שיגמרו לי כרטיסי ביקור שלי עם מספר של חברה זו אני מחליף ספק זה בספק יותר מכובד
שנותן שרות גם ללקוח קטן ופשוט שעולי יום אחד גם יהיה לקוח גדול!

בכבוד רב,
מיכאל

כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי והחזר פלפון פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קאנו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה