תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור אילת איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
דרישה לתשלום גבוה ובלתי ריאלי למשרד עורכי הדין של החברה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות מצב כלכלי קשה אליו נקלעתי גררתי חוב עבור החברה לעי"ל כ-6 חודשים
לא היה בכוונתי להתעלם ממחויבותי לתשלום החוב ובאמת ברגע שקיבלתי את משכורתי הראשונה ממקום עבודה חדש שילמתי את חובי באמצעות שובר שהיה ברשותי שכלל גם שכר טרחת עו"ד לתדהמתי נאמר ממשרד עו"ד שהוגשה כנגדי תלונה בלשכה להוצאה לפועל למרות שניהלתי שיחות במהלך הימים שלפני התשלום עם הפקידה שטיפלה בי כלקוחה ועדכנתי אותה על משלוח הפקס כולל תצלום של תשלום השובר,לטענתה איחרתי מדי למרות שלפי הסיכום בנינו עמד האיחור על יומיים בלבד מנסיבות שלא היו תלויות בי (שעות פתיחה של סניפי הדאר באילת ) הפקידה טענה שהחוב שלי עומד כרגע על עוד 1700 ש"ח אחרי ששילמתי את חובי לחברה שעמד על 462 ש"ח,הסכום נשמע לי מופקע ןלכן פניתי ישירות לנציגת החברה על מנת שתבין את מצבי ותוותר לי על התביעה כלקוחה משנת 2001 שלא היו לה בעיות תשלום עד אוגוסט 2005 השנה בה החל מצבי הכלכלי להדרדר עלי לציין שהנציגה גילתה הבנה מרובה והיתה אדיבה דרך הטלפון עם כי בשורה תחתונה נאמר לי שעלי לשלם עוד 700 ש"ח ועל זה אני מתרעמת על מה ולמה כדי שמשרד עו"ד יוסיפו בונוס למשכורת כשאני נאבקת בלדאוג לא להחסיר פת לחם מבנותי הקטנות????? כשצברתי את החוב לא צפיתי נתוח לבן זוגי ומצב בראותי קשה שימנע ממנו להמשיך לדאוג לפרנסת הבית נטל שנפל עליי ולצערי לא בדיוק ממלא את התפקיד עם משכורת של 3550 ש"ח לחודש. אני תקווה להבנה גדולה יותר ולוויתור תשלום החוב לעו"ד.
בכבוד רב לקוחה וותיקה שתמיד היתה מרוצה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אטיאס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה