תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הצפון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
מוקד שרות אונג' בכרמיאל כתובת:
חיוב בגין טלפון שהוחזר לחברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך פברואר טלפון סלולרי סימנס S45 שהיה ברשותי החל לנתק שיחות ולא היתה בו קליטה באזורים רבים. פניתי למוקד. הם שמו את הטלפון במעבדה לתיקון. הם החליפו אותו לחדש תמורת 300 שקלים. גם בטלפון החדש היו אותן בעיות (שיחות התנתקו ולא היתה קליטה מרבית הזמן). פניתי למוקד הטלפוני והם אמרו שמכשיר זה נחשב ישן ולא קולט טוב (הערה: הטלפון נרכש לפני כשנתיים בלבד) והציעו לי לשדרג למכשיר חדש תמורת תשלום. משך שבועיים הייתי עם המוקד הטלפוני בקשר, שוב הגעתי למוקד שרות בכרמיאל ושוב החליפו לטלפון חדש מאותו סוג, אך הבעיות נשארו. באורנג' טענו שמקור הבעיה היא באזור בו אני גרה, שאלו אותי באילו כבישים בדיוק אין קליטה והציעו להפנות את הבעיה למחלקת ההנדסה שלהם כדי שאלו יראו אם אפשר לשפר את התשתיות באזור. הסברתי להם שגם באזור המרכז ובכביש החוף שיחות מתנתקות. בקשתי שימצאו פתרון אחר, למשל לשדרג למכשיר אחר ללא עלות. (הערה: הייתי לקוחת אורנג' משך כ 8 שנים ). לבסוף התיאשתי והחזרתי להם את המכשיר וסיימתי את ההתקשרות איתם. כאשר החזרתי את הטלפון,בדקתי עם איש השרות אם יחיבו אותי בעלות התיקון והוא אמר שלא, אחרי הכל, לא קיבלתי תמורה. כאשר קיבלתי את החשבונית האחרונה נוכחתי לדעת שחייבו אותי במלוא הסכום.
שוב הגעתי למוקד , דברתי עם אשת שרות אחרת ועם אחד המנהלים. הם החליטו לזכות אותי על חצי מהסכום (150 שקלים). אני טוענת שמגיע לי החזר עבור מלוא הסכום. שהרי לא קיבלתי תמורה בגין סכום התיקון.
כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין סכום התיקון המלא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת באן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה