תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור הצפון איזור:
תמי 4 שם בית העסק:
אי קיום הסכמים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/2005 נרכש מכשיר תמי בר ע"ש חברת אלום זוהר טל' 04-9915536. בהסכם מצויין במפורש שהמכשיר נרכש במסלול רכישה הכולל 3 שנות אחריות+ 5 משלוחים (מסנן כל חצי שנה , נורה פעם בשנה). רק לאחר 3 שנים יהיה עלינו לשלם 50 ש"ח עבור חברות במועדון לקוחות לקבלת אחריות ו 20% הנחה על רכישת החלפים. היום פניתי לנציגת שירות בבקשה לשליחת מסנן+נורה ונאמר לי שמה שכתוב על ההסכם שלי הוא טעות והם לא מוכנים לכבד אותו. וכעת עלי לשלם עבור אחריות וחלפים 170 ש"ח עבור נורה ו 145 ש" עבור מסנן + 35 ש"ח דמי משלוח+54 ש"ח עבור חברות במועדון לקוחות. הם "טעו" ואני צריכה לשלם עבור "הטעות" שלהם???!!! לאחר שפניתי דרך האתר שלהם הם חזרו אלי עם הצעה מעליבה של 40% הנחה עבור המסנן. בושה וחרפה שחברה בסדר גודל כזה לא מוכנה לעמוד מאחורי התחייבויות כתובות שחור על גבי לבן וטוענת שזה "טעות" . בנוסף הם טוענים שמה שיש לי ביד לא תקף משפטית. שילמתי עבור המכשיר 3285 ש"ח בתנאי שאני מקבלת את מה שסוכם ועכשיו הם מתנערים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קיום ההסכם כפי שהוא או ביטול העסקה תמורת החזר כספי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת יחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו. בחודש ינואר 05 רכשת מכשיר מסוג תמי בר פמלי. העיסקה אותה ביצעת כוללת שנת אחריות. תוכלי לראות כי בחשבונית ובתעודת האחריות שניתנו לך ע"י המתקין בעת ההתקנה מופיעים פרטי העיסקה הנכונים אותה ביצעת. זמן מה לאחר הרכישה וההתקנה נשלח אלייך בטעות מכתב עם תנאים שאינם רלוונטים לעיסקה אותה ביצעת ולסכום ששילמת. לאור הטעות שחלה בתוכן המכתב אשר נשלח אלייך, הוצע לך כמחווה לרצון טוב הנחה חד פעמית על הסנן בגובה 40% ממחיר המחירון. לצערנו, סרבת לקבלה. אנו חוזרים ומתנצלים על הטעות ומקוים שתיאותי לשקול הצעתנו בשנית נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. בברכה, חברת תמי 4 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה