תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
רנואר שם בית העסק:
כפ"ס כתובת:
קניון ערים סניף בית העסק:
אי קבלת זיכוי או החלפת הבגד בסכום שנקנה ויחס מכפיר!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קנו לי חצאית ליום ההולדת.וכמה ימים לאחר מכן נסעתי למחנה קיץ.כך שלא היה באפשרותי לגשת לחנות.מיד כשחזרתי לארץ הלכתי לחנות "רנואר" הקרובה לביתי, בקניון ערים אשר בכ"ס והסברתי למוכרת שהבגד שנקנה אינו במידתי ושברצוני להחליפו.מחיר הבגד:295 שח' .יחס המוכרת היה מכפיר, היא התהגה בצורה מגעילה ובטון גבוה.אחרי שביקשתי שתסביר בצורה רגועה יותר היא המשיכה בשלה. היו עוד אנשים בחנות והרגשתי מושפלת! המוכרת "עשתה לי טובה" ונתנה לי להחליף את הבגד בסכום בגד הנמוך ב-95 שח'.
כנראה ואלו הנהלים בחברת "רנואר".אני מודעת שהגעתי לחנות באיחור של חודשיים אך אם שולם מחיר מלא וברצוני להחליף או לשנות, איך אפשר לתת לי משהו שערכו נמוך ממה ששילמתי?
אני לקוחה טובה של רנואר, ארוני מתפקע מבגדי רנואר, אם זה סריגים,חולצות,חצאיות,מגפיים ואף מטריה, אך באותו היום גרמו לי להבין שמה שחשוב לחברת רנואר מאשר ללקוחותיה זהו הכסף.
זהו מנהג במשפחתי בכל יום הולדת או סתם אירוע לקנות דווקא מחנות זו. את הכספים הרבים שלי ושל משפחתי קיבלתם, אך באותו היום גרמתם לי לכעס רב ולהרהר שוב האם כדאי להיכנס לחנות שבראש מעיינה התשלומים של הלקוח ולא ריצוי הלקוח.
המוכרת המדוברת נתנה לי לבחור בחנות מה שארצה במחיר הנמוך יותר, היה לי מעט זמן כי מיהרתי לפגישה במקום אחר, ופשוט לקחתי סתם משהו שאני אפילו לא אוהבת ולא מונח עלי טוב. הז'קט שהחלפתי בעל כורחי יושב בביתי עדיין מקופל בתוך השקית.
לא מדובר רק ב200 או 300 שקלים ששילמתי לחברה, מדובר בתקנון לא הגיוני, יש מקרים שלא תלויים בבנאדם,מדובר בעצבים ובעוגמת הנפש שאני חשה ומדובר בסובבים אותי שאני מתפתה לומר להם שזו חנות עושקת לקוחותיה.
אפשרי היה לתת לי פשוט זיכוי. חבל לי לחפש מקום אחר לעשות בו את קניותי, במקום שבו יבינו שזה לגיטימי ביות שלקוח יתחרט או יקנה מתנה וירצה להחליף! ויש המון חנויות כאלו.
יהיה חכם לרצות לקוחה לא מרוצה ולפצותה מאשר להפסיד אותה ואת האנשים הסובבים אותה. עד שלא יפצו אותי אני לא חוזרת לקנות בחנות זו.
אשמח לשמוע מה תעשו בנידון.
בתודה מראש,
דגנית בר-נוי
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי בלי תוקף או החזר כספי! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שירות שם ותפקיד:
אנו מצטערים על תחושתה של הלקוחה אך השירות שניתן לה (אפשרות החלפה) היה לפנים משורת הדין. לקוחה החוזרת להחליף פריט לאחר חודשיים צריכה לשער כי ענף האופנה כולו נכנס למבצעי סוף העונה וכי ערכם של הפריטים הנרכשים והמוחלפים יורד. אחוז ירידת המחירים דומה מאוד בכל הפריטים, כך שגם הפריט אותו מעוניינת הלקוחה לרכוש עתה ירד (אז זה יוצא בעצם אותו דבר...). נוסף על כך, על הקבלה ועל שלט ברור בקופה כתוב כי אין זיכויים בסוף עונה. תגובה:
לצערנו, לא נוכל לתת ללקוחה את הפתרון אותו היא דורשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה