תלונות אביר ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
אביר ספורט שם בית העסק:
מכשיר פגום שנתקבל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מסלול ריצה מחב' אביר ספורט דרך מכרז בו זכיתי. הובטח כי אקבל את המכשיר תוך חודש וחצי ואכן כך היה. למצער, האדם שחיבר את המכשיר עשה עבודה לא ממש טובה מכיוון שבשבועיים וחצי לערך, שהמכשיר עוד עבד, הוא לא הפסיק להרעיש. לאחר כשלושה ימים מיום שקיבלתי את המכשיר התקשרתי לבקש שיבואו לבדוק מדוע הוא חורק בצורה כה רועשת ואמרו לי כי טכנאי יכול להגיע לאזור שלי רק תוך שבועיים. לא הותירו בידי ברירה והייתי צריכה להמתין. כיומיים לפני תום השבועיים הרמתי טלפון לחברת אביר ספורט על מנת לבקש שהטכנאי יגיע או לפני או אחרי המועד שקבענו וכן לעדכן כי המכשיר פסק מעבודתו כלל. הנציגה איתה דיברתי אמרה לי כי כלל לא היה אמור להגיע אלי טכנאי ביום בו נקבתי וכי טכנאי יגיע אלי רק שבוע מאוחר יותר ובכך העמידה אותי בפני עובדה מוגמרת זו. ביקשתי לדבר עם אחראית ונתנו לי בחורה בשם שרית אשר הסבירה כי קיים לחב' חוסר בטכנאים ולכן עלי להיעזר בסבלנות ולהמתין לטכנאי שיבוא שבוע לאחר המועד שנקבע לי וכן יפצוני בקבלת אחריות מהיום בו יגיע הטכנאי. הטכנאי הגיע למעשה 3 שבועות לאחר שהתקשרתי במקור להזמינו ומייד קבע כי הלך המח של המכשיר, הווה אומר- הלך מה שאחראי למיחשוב במכשיר ולכן המכשיר לא פעל כלל. שוב הרמתי טלפון לחב' אביר ספורט וביקשתי לבטל את ההזמנה או לחילופין לקבל מכשיר חדש מהקופסא. הנציגה שרית איתה דיברתי אמרה לי כי אקבל מכשיר חדש ושוב נקבע מועד של כשבוע וחצי (וזאת מכיוון שבעלי יכול להיות בבית רק בימי ראשון וחמישי על מנת שיבואו להתקין)- לא למותר לציין כי הנציגה ידעה את הימים שאנו יכולים לקבל משלוח ולכן אמרה שלא יוכלו לשלוח בשבוע שלאחר מכן ולבסוף סגרנו על כך שכשבוע וחצי לאחר שהטכנאי "קבע את מותו" של מסלול הריצה יבואו ויביאו מכשיר חדש כשהמועד הנצפה היה יום ראשון ה- 19/03/06 בין השעות 14:00 ל- 18:00 . במהלך השבוע שלפני קבלת המכשיר התקשרה נציגה מטעם החברה לבעלי ואמרה לו כי לא יוכלו להביא את המכשיר במועד אותו קבעו ועל כן התקשרה לקבוע מועד מאוחר יותר. בעלי השיב לה כי אחזור אליה ואני שבתי לדבר עם האחראית שרית שהבטיחה כי המכשיר אכן יגיע במועד שקבענו ואף הבטיחה שתפצה אותי בכך שתשלח לי את אותו מכשיר רק בגירסה המתקדמת שלו. ( המכשיר שרכשתי שמו אדמירל 80750 ). כמובן ששמחתי מאוד והמתנתי למכשיר. ביום ו' האחרון (ה- 17/03/06 ) קיבלתי טלפון מנציגה של חב' אביר ספורט שהודיעה לי כי המכשיר לא יוכל להגיע ביום א' ה- 19 לחודש כפי שנקבע, אלא יגיע ביום ב' ה- 20/03/06 . ניסיתי להסביר לה כי האחראית עליה הבטיחה לי כי לא יהיו דחיות אך שוב היא לא הותירה ברירה בידי. הסברתי לה כי החב' עשתה יותר מידי "תקלות" וכי זה מוגזם והיא הבטיחה שיחזרו אלי. שוב ביום א' ה- 19/03/06 (היום בו אמורים היו להביא לי מכשיר חדש) יצרתי קשר עם שרית האחראית מטעם חב' אביר ספורט והיא הסבירה כי כביכול אין להם טכנאים ולכן אם אני רוצה, או שאכשהו אקבל את המכשיר ביום ב' ה- 20/03/06 או שיש סיכוי גבוה שאמתין מעל לשבוע על מנת לקבלו ( עלי לציין כי הותשתי רק מהסחבת) ולבסוף הסכמתי להיות אכשהו בסביבת הבית ( וזאת אע"פ שאני עובדת כמעט כל השבוע בת"א ). היום הגיע הטכנאי לביתי וכראיתי מה הביא איתו הבנתי כי שוב "עבדו עלי" . המכשיר אותו הביא היה מכשיר בשם אלפא 90800 או 80900 שהינו מכשיר קצר יחסית ואינו האדמירל המשופר ( כפי שהובטח לי ). רק אציין כי גובהי הינו 181 ס"מ וגובהו של בעלי הינו מעל 190 ס"מ, לכן קנינו את המכשיר המדובר. שוב התאכזבתי מכך שהחברה עבדה עלי.
הורתי בידי בנתיים את הגולם של האדמירל וזאת על מנת שמחר אדבר עם החברה שישיבו לי את כספי במלואו ושיקחו את המכשיר הנ"ל. לא יתכן שכל כך הרבה זמן וכל כך הרבה "טעויות" נופלות ולחברת אביר ספורט אין כל אחריות עליהם.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
השבה מלאה + ריבית של הכספים ששולמו ולחילופין המצאה פתרון נדרש :

אביר ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
שרית (שירות לקוחות) שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוחה, ולשביעות רצונה, הוחלף המכשיר לדגם המבוקש תגובה:
החלפת מכשיר לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה