תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
בנושא אגרה שם בית העסק:
תכניתה של מיכל זוארץ נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
זילזול נוראי באינטיליגנציית הצופה, מנחה פלסטיקית שמענה אורחים שאין לי מושג למה הם מגיעים לתכנית.

כמו בתכנית שאורח בה השחקן שלמה וישינסקי ששכל את בנו, נאמר לו כי הוכנה לו "הפתעה" והיא הגיעה בדמות מצגת ובה מספר תמונות של בנו שנהרג, מלווה במוסיקת מעליות, ובסיומה כשהוא עם דמעות בעיניים היא אומרת לו "אזזזזז שלמה, שמעתי שיש לך הצגה חדשה"... חוסר טאקט במיטבו... שלא לומר גועל נפש...

תכנים רדודים, הנחיה רדודה ושטחית, זלזול נוראי בצופה, ביזבוז כספי ציבור.

כמה
עוגמת נפש סוג הנזק :
להסיר את התכנית פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
עמוס גורן, נציב קבילות שם ותפקיד:
בדקתי ביסודיות את תלונתו של טל תורגמן ומצאתי כי השחקן שלמה וישינסקי שטל תורגמן תובע את עלבונו היה דווקא מרוצה מאוד מן התוכנית ומדרך הכנתה. וישינסקי עצמו היה שותף לבחירת התמונות ששודרו וגם לבחירת המוסיקה שאותה תוקף טל בתלונתו. אשר לביקורת הקשה על התוכנית עצמה - מדובר בתוכנית פופולרית של ערוץ 1 השנייה בטבלת הרייטינג שלנו אחרי שום פלפל ושמן זית. תגובה:
קצת יותר סבלנות לפני שיוצאים בהתקפה חזיתית כזאת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה