תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור חיפה איזור:
אופטיקה הלפרין שם בית העסק:
הרצל 40 , חיפה כתובת:
בדיקה ראייה לא מקצועית, שרות גרוע וגם... מילה טובה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות מבצע פרסום של אופטיקה הלפרין - עדשות ראיה ב-90 ש"ח , הגעתי להתקין עדשות במשקפיים בסניף הרצל 40 שבחיפה. נערכה לי בדיקת ראיה במקום ע"י עובד בשם יוסף (יוסוף?). "הוא הסכים" לערוך את הבדיקה למרות שהיה בהפסקה, מצידי אמרתי שאמתין לסוף ההפסקה. הבדיקה היתה חפוזה, בעין שמאל לא הגענו לחדות ראיה, אך יוסף אמר שזה המכסימום. כעבור מספר ימים אספתי את המשקפיים, הראייה בעין שמאל לא היתה מושלמת והוא אמר שעלי להתרגל. סבלתי מעייפות בעבודתי וכאב ראש, שלא יחסתי אותם לעניין המשקפיים.
חזרתי לסניף ב-22.2.06 עם נזק שנגרם לאחת העדשות. יוסף שוב טיפל בי ורצה להזמין עדשות זהות. עמדתי על כך שיבצע בדיקת ראייה, לפני כן. למרות שלא רצה , לבסוף "הסכים". בבדיקה יצאו מספרים שונים , במיוחד בעין שמאל ! בבדיקה הראשונה
135 מעלות 0.50- צילינדר ו-1.00- מספר, ובבדיקה אחרי שלושה חודשים
87 מעלות 0.50- צילינדר ו-1.50- מספר. גם בעין ימין היה הבדל קל של רבע מספר. הבדיקה נערכה לא ע"י אופטומטריסט מרשת אחרת ולא בסניף אחר של אופטיקה הלפרין, אלא ע"י אותו אדם. ואני הסתובבתי שלושה חודשים עם משקפיים לא מתאימים.
בעבור הזוג עם המספר הנכון נדרשתי לשלם הפעם 250 ש"ח ולא 90 ש"ח, כיוון שנאמר לי שנגמר המבצע.
האם כאן העניין הסתיים ?...לא. המשקפיים הגיעו כעבור ימים. אספתי אותם מהסניף, הראייה היתה תקינה. כעבור 4 !! ימים התמלאו בשריטות. חזרתי לסניף, יוסף הסביר שלא בוצעו הציפויים ( רפלקציה, שריטות, UV...) ושלח אותי לסניף ממול לחפש את ההזמנה(נפתח סניף נוסף בינתיים). עובד בכיר יותר בשם אוהד שנכח במקום העיר ליוסף שלא יטרטר את הלקוח ויתן לו את השרות בסניף. יוסף "הסכים". בקשתי להעביר את הטיפול לסניף של אופטיקה הלפרין בתל אביב ולהזמין לשם את העדשות עם הציפויים, כיוון שלא רציתי יותר לחזור לסניף בחיפה "ולידיו האמונות" של יוסף. יוסף הבטיח שתוך מספר ימים העדשות יגיעו. הייתי בקשר טלפוני עם שני הסניפים החיפאיים וסניף אבן גבירול בתל-אביב במשך חודש, עד שהעדשות הגיעו. בינתיים הסתובבתי חודש נוסף עם עדשות שרוטות וללא ציפויים.

עוד מעלילות יוסף, אבל זה כבר ממש הסוף. הוא קרא לי חבר לאורך ההמתנה בסניף, אני לא חס על כבודי - אולם נראה לי שאדוני, מר שטיינבוק או סתם שרון הולם יותר. הוא נהל שיחת טלפון ארוכה 20 דקות בזמן שהמתנתי למשקפיים ואמר כמה מילים, שבדר"כ אומרים על שופטי כדורגל ולא אחזור עליהן כאן. וגם הציע שאסע עם העדשות לסניף חוצות המפרץ, כיוון שלא עומד לרשותו אופטיקאי בשעות הערב, אבל בסוף...נכון..."יוסף הסכים" להתקין בעצמו, ועל כך תודה.

מילה טובה לסיום. בסניף אבן גבירול היה טיפול יעיל וטוב, התקשרו להודיע שהעדשות ישנן, תאמו שעת הגעה להתקנתן וביצעו את העבודה בזריזות. תודה לאורי וליערית.

אין לי מושג מה אופטיקה הלפרין תעשה עם העובד ולא ממש מעניין אותי. אני מצפה לפיצוי על כל התהליך שפרטתי במכתב זה. למרות שאינני חובב זיכויים אולם, אם זו מדיניות הרשת - גם זיכוי יתקבל בברכה.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בעובד לפי הבנת הרשת וכן פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
עצי שילון- מנהלת שרות שם ותפקיד:
עשינו ברור מידי עם הסניף ועם העובד שהלקוח נקב בשמו אופטיקה הלפרין עושה כמיטב יכותה על מנת לתת שרות טוב ללקוחותיה ואם לקוח קבל שרות לא בהתאם ליעדי הרשת בנושא שירות נעשה ברור בצורה מאוד עניינית והדברים מטופלים.יחד עם זאת גם הלקוח ציין שהגיע לסניף אחר ושם קבל שרות יעיל וטוב תגובה:
העובד קבל נזיפה שנכנסה לתיקו האישי כמו כן הלקוח קבל פיצוי הולם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה