תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
הוצל"פ נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2001 חזרו לי אמנם כמה הוראות קבע של אורנג' הייתי חייל משוחרר בזמנו אמנם התמהמהתי מסיבות תקציביות שלא היו תלויות בי אך לבסוף במועד האחרון לתשלום שילמתי את חובי במלואו 700 ש"ח במזומן ו1000 שח בכרטיס אשראי בשני תשלומים במועד האחרון לתשלום. פה נסגר הסיפור מבחינתי חמש שנים אחרי בבוקר יום שישי לפני מספר ימים הגיעו לבית אימי (שם הייתי גר כחייל ) הוצל"פ וטענו שעקב חוב לאורנג' הם באו לעקל. ללא הודעה מוקדמת ואחרי כמעט שש שנים בהם הייתי בטוח שהסיפור סגור לאחר טלפונים רבים ושעות על הקו להוצ"לפ אין תשובה אין מענה אורנג' מבחינתם מנועים מלדבר עימי ואין לי מושג מה עושים הלאה.....
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר להב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה