תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השפלה איזור:
אמפא שם בית העסק:
סניף החברה בחולון סניף בית העסק:
חוסר רצינות ואפילו התחמקות מפתרון הולם לתקלה במקרר חדש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לנו מקרר בן שנה וחצי בסה"כ שבכמה חודשים האחרונים פשוט מייצר מעצמו מעין
דבק שיוצא מהמסילות ומחלקיו הפנימיים וזה נוזל בכל מקום ואפילו מונע את פתיחת המגירות.
לאחר ביקור של טכנאי מנוסה בביתנו שטען שוב ושוב שעוד לא נתקל בכל שנותיו
בבעיה שכזו ואולי אנחנו אלה ששפכנו קולה במקרר -המסקנה:צריך לשלוח אליכם
מנהל טכני אשר פותר בעיות חדשות ומיוחדות,אך זה אינו מתקשר ואינו מגיע
בנוסף סוג הנזק :
בדיקה יסודית של הבעיה וטיפול יותר אכפתי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי , מנהלת פני שם ותפקיד:
בשיחה עם מר נתני ובבירור פנייתו , ראש ענף מקררים יגיע היום לבדיקת המקרר כפי שסוכם עמו אתמול . תגובה:
בשיחה עם מר נתני ובבירור פנייתו , ראש ענף מקררים יגיע היום לבדיקת המקרר כפי שסוכם עמו אתמול . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה