אלעד כהן, אחראי פניות |
שם ותפקיד: |
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.
בקשתה של גב' יוסף לביטול המנוי התקבלה במחלקת השירות של "ידיעות מנויים" בתאריך 21/3/06, והועברה לגורמים הרבלנטים בחברתנו, על מנת שנציגנו יצרו עמה קשר טלפוני בתוך שני עבודה.
בפנייתה הביאה הלקוחה לידיעתנו כי טווח הזמנים גרם לאי-נעימות וצר לנו על כך. לא זו היתה כוונתנו. מבדיקתי עולה כי בהתאם לבקשתה של גב' יוסף, דאגנו לביטול המנוי באופן מיידי.
אנו מצרים על הרושם שנוצר, שאינו עולה בקנה אחד עם תפיסת השרות של "ידיעות מנויים", ולכן הוחלט כי חשבונה של הלקוחה יזוכה בגינם של שני הימים האחרונים למנוי.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירותו של קהל לקוחותיה בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
בכבוד רב,
אלעד כהן
אחראי פניות הציבור |
תגובה: |
ראה תשובתי לעיל |
פתרון: |
|
|