תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
הום סנטר שם בית העסק:
קניון בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף בית העסק:
גנבה של 10 אג' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי בהום סנטר בקניון בת ים מגשית לקרח.
על העטיפה הופיע סכום של 14.90 ש"ח לתשלום
כשהגענו לקופה הקופאית העבירה את הבר קוד בעינית והופיע סכום של 14.90 אבל היא אמרה לי שהסכום לתשלום הוא: 15.00 ש"ח.
כששאלתי למה הם גונבים עוד 10 אג' מהלקוחות היא אמרה שאין לה עודף ואם אני רוצה אני מוזמנת לחכות עד שיביאו כסף קטן מהקופה הראשית, שהיא תספור אותו ותאזן את הקופה ורק אז אוכל לקבל את 10 האג'.
כמובן שהתור מאחורי התארך וכולם כבר היו חסרי סבלנות.
מלכתחילה היה צריך להגיד את המחיר הנכון של המוצר ולא להוסיף לו 10 אג' למחיר כי אין לקופאית עודף.
שירות טוב היה להלוות מהקופה הסמוכה 10 אג' ולהחזיר לי עודף ואז כשהזמן אינו דוחק ואין טור של לקוחות עצבניים להתחשבן עם הקופה השניה.
העניין פה הוא לא ה- 10 אג' אלא העקרון.
ותעשו את החישוב אם מכל לקוח הם גונבים 10 אג' לכמה כסף הם יכולים להגיע בשנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפיקו את הלקחים בהום סנטר ולא יגנבו מהלקוחות כספי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
יוליה דנבליאן- מנהלת ש שם ותפקיד:
תאריך : 27/03/2006 סימוכין : 00015542 לכבוד: גברת בוטנרו שרון באמצעות אתר "תלונה" _________________ הנדון: פנייתך בקשר לסניף הום סנטר בת ים גב' בוטנרו שרון הנכבדה שלום רב, קיבלתי בתודה את פנייתך בקשר לסניף הום סנטר בת ים. ראשית, אני מתנצלת על המקרה ועל ההרגשה הרעה שנגרמה לך בעקבותיו. אנו מסכימים עימך כי, מקרה שהנך מתארת בפנייתך, אינו תקין ואינו תואם את רמת השירות הגבוהה הנהוגה ברשת, אך יחד עם זאת, אנו איננו מסכימים כי, אנו עושים זאת בדרך קבע או "גונבים" את לקוחותינו. חשוב לי לציין כי, רשת הום סנטר רואה את נושא השירות כבעל חשיבות עליונה ועושה מאמצים רבים על מנת להטמיע זאת בקרב העובדים. לצערנו, קורות לעתים תקלות אשר מטופלות על ידינו בצורה מיידית על מנת שלא ישנו. ברצוני לציין כי, מייד עם קבלת פנייתך, היא הועברה למנהל סניף הום סנטר בת ים לטיפולו המיידי מול צוות הקופאיות על מנת לחדד את הנושא ועל מנת שמקרים דומים לא ישנו בעתיד. אנו מודים לך על כך שהטרחת את עצמך בכתיבת מכתב זה, אנו לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונפיק לקחים מתאימים מהנושא. אנו נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת. בברכה, יוליה דנבליאן מנהלת שירות לקוחות העתק: מנהל סניף הום סנטר בת ים תגובה:
תאריך : 27/03/2006 סימוכין : 00015542 לכבוד: גברת בוטנרו שרון באמצעות אתר "תלונה" _________________ הנדון: פנייתך בקשר לסניף הום סנטר בת ים גב' בוטנרו שרון הנכבדה שלום רב, קיבלתי בתודה את פנייתך בקשר לסניף הום סנטר בת ים. ראשית, אני מתנצלת על המקרה ועל ההרגשה הרעה שנגרמה לך בעקבותיו. אנו מסכימים עימך כי, מקרה שהנך מתארת בפנייתך, אינו תקין ואינו תואם את רמת השירות הגבוהה הנהוגה ברשת, אך יחד עם זאת, אנו איננו מסכימים כי, אנו עושים זאת בדרך קבע או "גונבים" את לקוחותינו. חשוב לי לציין כי, רשת הום סנטר רואה את נושא השירות כבעל חשיבות עליונה ועושה מאמצים רבים על מנת להטמיע זאת בקרב העובדים. לצערנו, קורות לעתים תקלות אשר מטופלות על ידינו בצורה מיידית על מנת שלא ישנו. ברצוני לציין כי, מייד עם קבלת פנייתך, היא הועברה למנהל סניף הום סנטר בת ים לטיפולו המיידי מול צוות הקופאיות על מנת לחדד את הנושא ועל מנת שמקרים דומים לא ישנו בעתיד. אנו מודים לך על כך שהטרחת את עצמך בכתיבת מכתב זה, אנו לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונפיק לקחים מתאימים מהנושא. אנו נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת. בברכה, יוליה דנבליאן מנהלת שירות לקוחות העתק: מנהל סניף הום סנטר בת ים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה