יוליה דנבליאן- מנהלת ש |
שם ותפקיד: |
תאריך : 27/03/2006
סימוכין : 00015542
לכבוד:
גברת בוטנרו שרון
באמצעות אתר "תלונה"
_________________
הנדון: פנייתך בקשר לסניף הום סנטר בת ים
גב' בוטנרו שרון הנכבדה שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתך בקשר לסניף הום סנטר בת ים.
ראשית, אני מתנצלת על המקרה ועל ההרגשה הרעה שנגרמה לך בעקבותיו.
אנו מסכימים עימך כי, מקרה שהנך מתארת בפנייתך, אינו תקין ואינו תואם את רמת השירות הגבוהה הנהוגה ברשת, אך יחד עם זאת, אנו איננו מסכימים כי, אנו עושים זאת בדרך קבע או "גונבים" את לקוחותינו.
חשוב לי לציין כי, רשת הום סנטר רואה את נושא השירות כבעל חשיבות עליונה ועושה מאמצים רבים על מנת להטמיע זאת בקרב העובדים. לצערנו, קורות לעתים תקלות אשר מטופלות על ידינו בצורה מיידית על מנת שלא ישנו.
ברצוני לציין כי, מייד עם קבלת פנייתך, היא הועברה למנהל סניף הום סנטר בת ים לטיפולו המיידי מול צוות הקופאיות על מנת לחדד את הנושא ועל מנת שמקרים דומים לא ישנו בעתיד.
אנו מודים לך על כך שהטרחת את עצמך בכתיבת מכתב זה, אנו לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונפיק לקחים מתאימים מהנושא.
אנו נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
יוליה דנבליאן
מנהלת שירות לקוחות
העתק: מנהל סניף הום סנטר בת ים
|
תגובה: |
תאריך : 27/03/2006
סימוכין : 00015542
לכבוד:
גברת בוטנרו שרון
באמצעות אתר "תלונה"
_________________
הנדון: פנייתך בקשר לסניף הום סנטר בת ים
גב' בוטנרו שרון הנכבדה שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתך בקשר לסניף הום סנטר בת ים.
ראשית, אני מתנצלת על המקרה ועל ההרגשה הרעה שנגרמה לך בעקבותיו.
אנו מסכימים עימך כי, מקרה שהנך מתארת בפנייתך, אינו תקין ואינו תואם את רמת השירות הגבוהה הנהוגה ברשת, אך יחד עם זאת, אנו איננו מסכימים כי, אנו עושים זאת בדרך קבע או "גונבים" את לקוחותינו.
חשוב לי לציין כי, רשת הום סנטר רואה את נושא השירות כבעל חשיבות עליונה ועושה מאמצים רבים על מנת להטמיע זאת בקרב העובדים. לצערנו, קורות לעתים תקלות אשר מטופלות על ידינו בצורה מיידית על מנת שלא ישנו.
ברצוני לציין כי, מייד עם קבלת פנייתך, היא הועברה למנהל סניף הום סנטר בת ים לטיפולו המיידי מול צוות הקופאיות על מנת לחדד את הנושא ועל מנת שמקרים דומים לא ישנו בעתיד.
אנו מודים לך על כך שהטרחת את עצמך בכתיבת מכתב זה, אנו לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונפיק לקחים מתאימים מהנושא.
אנו נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
יוליה דנבליאן
מנהלת שירות לקוחות
העתק: מנהל סניף הום סנטר בת ים
|
פתרון: |
|
|