תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
צומת בני -דרום כתובת:
אי העלאת נוסעים למרות הזמנה שבוצעה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/02/06 הייתה אמורה לחכות לי ולחברתי הזמנת נסיעה כפולה לאוטובוס קו 394 (מספר 1)
כאשר האוטובוס הגיע,ניגשה אל הנהג חברתי והראתה לו את מספר ההזמנה כפי שהופיעה במסך ההזמנות באינטרנט.הנהג,מר שלמה חן ,ללא כל התייחסות למספר ההזמנה,טען שאנו כלל לא אמורים לנסוע איתו וכמו כן אמורים להגיע עוד שלושה אוטובוסים נוספים,אשר כנראה אנו מיועדים לאחד מהם.לאחר מכן הנהג סגר את דלת האוטובוס והמשיך בנסיעתו לאילת ללא כל התייחסות אלינו.
לאחר מכן הגיע קו 394 נוסף אשר גם הנהג שלו טען שלא מופיעה לו הזמנה על שמנו ואף הראה לנו את הדף ובו כל ההזמנות.כנ"ל לגבי האוטובוס אשר הגיע אחריו.כאשר הגיע האוטובוס הרביעי והאחרון וגם נהגו טען שלא מופיעה לו הזמנה על שמנו,לא הייתה לנו ברירה אלא לפנות לנהג,מר בנימין ניסנוב,ולבקש ממנו שיאפשר לנו לעלות עימו כיוון ששילמנו על הנסיעה,אך בגלל טעות מצערת של הנהג שהיינו אמורים לנסוע עימו,לא נוכל להגיע ליעדנו.מר ניסנוב(אשר הייתי רוצה לציינו לשבח) נאות בטובו לבקשתנו ואישר לנו לעלות לאוטובוס,אך כמובן שלא היה לנו מקום מסודר לשבת כיוון שאנשים אחרים ביצעו גם הזמנה מראש ולכן אני וחברתי נאלצנו לשבת במהלך כל הנסיעה על הרצפה(למרות ששילמנו מראש על מקומות שמורים!!!).תוך כדי הנסיעה,התקשרנו למוקד הטלפוני של חברת 'אגד' ומחינו באוזניהם על השירות הלקוי ועל הטעות המצערת שהנהג ביצע.בחור בשם חנוך טען שאכן קרתה טעות והוא מבקש שנשלח פקס עם פרטי המקרה ל'פניות הציבור' ונוכל לקבל את מלוא כספנו חזרה.ובנוסף ביקש שנבצע החלפה לאוטובוס המקורי כאשר תבוצע עצירה בעיר דימונה(מה שאכן עשינו לאחר שהנהג אכן הבין שישנה אצלו הזמנה על שמי)כמו כן אינני מבין מה ההיגיון בהזמנה מראש של מקומות שמורים אם במהלך חלק נכבד מהנסיעה הנוסע אמור לשבת על הרצפה בגלל טעות טיפשית של אחד מהנהגים של חברת 'אגד' ורק לאחר מחאות טלפוניות אני אמור לקבל התייחסות כלשהי מצד אגד!
אבקש לציין שהנהג כלל לא זכר שניגשנו אליו מלכתחילה בצומת אשדוד ורק לאחר שזעמנו עליו הוא חיפש בהזמנה ואכן ראה שמצויה אצלו הזמנתנו.
החזר כספי מידי!אין כל כוונה לשלם עבור נסיעה על הרצ פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
הפנייה הנ"ל כבר מטופלת ע"י מחלקת פניות הציבור של אגד. באם התשובה שקיבלת מאיתנו טרם הגיעה אליך נא צרי עמנו קשר טלפוני 039145005. תגובה:
נשלח מכתב תשובה לפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה