תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Eurocom (יורוקום) שם בית העסק:
רחוב העמל 24, אזור התעשייה החדש, ראש העין. כתובת:
אי החזרת ציוד פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה קניתי מערכת ראש (אוזניה ומיקרופון), לטלפון שרכשתי.
לאחר זמן התקלקלה המערכת. שלחתי ליורוקום את המערכת, אולם הם לא נותנים לי תשובה מה עלה בגורלה וזאת לאחר דקות ארוכות של ניסיונות להשיגם במערכת לניתוב שיחות.
מערכת הראש נשלחה אליהם כבר לפני יותר מחודש!
החזרת מערכת הראש. פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמית רייפר- מנהלת שיר שם ותפקיד:
חברת יורוקום משקיעה מאמצים רבים על מנת לשפר את השירות הניתן ללקוחותיה. מאחר וחל עיכוב בתיקון מערכת הראש, נשלחה ללקוח מערכת ראש חדשה ללא חיוב. בהמשך לשיחה עם הלקוח ישראלי דן, הוא שבע רצון מן הטיפול והפתרון. תגובה:
מערכת ראש חדשה ללא חיוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה