|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
שופרסל |
שם בית העסק: |
כנפי נשרים ירושלים |
כתובת: |
מחיר , קופונים, התנהגות מבישה |
נושא התלונה: |
יום שישי 24 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום הנ"ל קנינו גוש בשר מס' 6 אשר היהכתוב עליו מבצע. כאשר ניגשנו לקופה ורק לאחר ויכוח נוקב נאמר לנו שאנו צודקים והורידו לנו 10 ש"ח.וכאן תלונתי אליכם ואבקש לקבל אותה בכתב או בטלפוןו ,לא דרך מחשב.
1.מדוע לא מכבדים קופון שאתם שולחים ללקוחות לקניה מעל 200 ש"ח
2.מה כדאי כרטיס סופר כארד,כאשר אינו מכובד בחנות שבה אנחנו קונים כל שבוע.
3 ביום הנ"ל היתה קופאית בשם גלית לנקרי שבלשון המעטה ניתן לומר חצופה ובושה לסניף שמעסיק עובדת כזו.
4. נכון לתקופה זו ועד לקבלת תשובה הולמת ממח' לקוחות אנו עוברים לקניות ברשת מתחרה בלי להציג כרטיס מועדון סופר כארד כבדיחה.
תודה רבה ובברכה
רמי אנג'ל - פלאפון 0505486829 ירושלים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ואנו מודים למר אנג'ל על הפנייה. |
תגובה: |
בתגובה. |
פתרון: |
|
|
|