תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
מוקד שירות ומכירה סניף בית העסק:
מכירת מכשיר לא מתאים לרצונות הלקוח-ארוך................. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך,10/1/2006 נכנסתי לחנות של אורנג' במטרה לשדרג את מכשירי נוקייה 3100 , שהיה מרשת אחרת למכשיר ברשת אורנג'. אני נכנסתי במטרה לרכוש דגם ספציפי אולם המוכר שהיה אמנם מאוד אדיב והיה לו ידע טוב בנושא המכשירים, ניסה "לדחוף" בכוח מכשיר אחר ששיך לדור3. הסברתי לו שלבעלי אין דור3 ומעבר להורדת צילצולים מידי פעם אני לא גולשת דרך המכשיר לאינטרנט. הוא ממש הניע אותי מלרכוש את המכשיר שלא מהדור3 למרות שהם עלו אותו דבר. הוא הסביר לי על ה19 ש"ח שצריך לשלם בנוסף ואמר שזה מאוד משתלם כי אני יכולה לגלוש דרך המכשיר ולא לשלם על זה כלום!!! ואני האמנתי לו. בסוף קניתי את המכשיר LGu38810i וחזרתי הביתה מהוססת. יום למחרת חזרתי לחנות עדיין לא עברו 24 שעות מאז שרכשתי אותו, ורציתי לבטל את העיסקהבכל זאת ולקחת מכשיר שלא מהדור 3. הנציגה בחנות אמרה לי שאין מה לעשות כי כבר רכשתי את המכשיר וזהו. אני הסברתי לה שאני ממש לא משתמשת בכל השרותים של דור 3 ולכן אין לי צורך בזה והיא כתגובה אמרה לי שאין מה לעשות ושאני פשוט אתחיל להשתמש, כי לכוווולם יש דור3 והגיע הזמן שגם לי יהיה.
אני רוצה לציין שהייתי בחודש תשיעי להריוני והיה לי דחוף מאוד לרכוש מכשיר משום שהקודם נהרס טוטאלית.
שוב חזרתי לא מרוצה הביתה אבל לא היתה לי בררה והמשכתי עם המכשיר למרות חוסר שביעות רצוני.
לאחר שלושה ימים שוב חזרתי לחנות, בגלל חוסר הבנה של הנציג באופן התלשום שלי והם כתגובה עשו כבר ביטל עסקה והעבירו שוב את הכרטיס אשראי שלי לעסקה חדשה ואמרו לי שתוך יומיים אני אראה את הביטול. אני שמחתי מאוד שנעשה ביטול עסקה וחשבתי שאני אוכל לקחת מכשיר אחר שלא מדור 3 והם אמרו לי שאי אפשר , וזה למרות שכבר נעשה ביטול, ואני חייבת לעשות את העסקה החדשה על המכשיר הנוכחי שרכשתי. כתגובה שוב אמרתי שאני ממש לא משתמשת בשרותים של הדור 3 ושאני סתם משלמת 19 ש"ח לחודש על משהו שלא בשימוש אז בבקשה שיעבירו אותי למכשיר אחר שלא מדור 3 או שיבטלו לי את ה19 ש"ח כי חבל לי על הכסף הזה את כל ההורדות אני עושה מהאתר בלבד, וזה רק צילצולים!!! . הם כמובן אמרו שזה בלתי אפשרי ושוב יצאתי ללא פתרון טוב בשבילי עם מכשיר שבכלל לא מתאים לצרכים שלי.
כעבור שבוע וחצי ילדתי וכמובן שהייתי צריכה את המכשיר והשתמשתי בו. ניסיתי להתרגל לרעיון של דור3 וגלשתי דרכו לאינטרנט אבל לא הורדתי דרכו כלום אלא רק דרך האתר, פשוט משום שעדיין לא הבנתי איך, בידיעה שאני לא משלמת על הגלישה כלום כי כך הוסבר לי במעמד הרכישה.
הנזק:
1. כשביצעו ביטול עסקה הבטיחו לי שתוך יומיים זה יתעדכן אצלי אולם זה לא היה כך אני הייתי צריכה לטפל בזה לבד אחרי ניתוח קיסרי ולידה קשה צילצלתי לחברת האשראי והם אמרו לי שבכלל לא קיבלו הוראה לביטול ויתרה מכך יש שני!!! עסקאות שקשורות לאותו מכשיר, כך שבכלל לא נעשתה מלחתחילה ביטול. אני הייתי צריכה לדבר עם חברת האשראי ולעשות את הביטול בעצמי ורק אז זה התבצע.
כשקיבלתי חשבונית גיליתי להפתעתי שכן משלמים אם גולשים דרך המכשיר משהו שנקרא עלות קישורית וזה לא הוסבר לי כלל!! פשוט כל פעם שאני מתחברת לאינטרנט ולא בשביל להוריד משהו אלא רק כדי לצפות נניח בחדשות או בכל קטע אחר יש תשלום על כל דף ודף ושוב את זה לא ידעתי.
אני ממש לא מבינה מדוע להתעקש ולהכריח בנאדם להישאר עם מכשיר שבכלל לא מתאים לצרכים שלו כשיש מכשיר אחר שעולה בדיוק אותו דבר ולא דור3 שכן מתאים. אני לא צריכה דור 3 וגם אמרתי וחזרתי על זה שוב ושוב גם במעמד הרכישה וגם אחר כך.

עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה מכשיר אחר שיתאים לצרכי באותו עלות של המכש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת טווינה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה