תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
אשדוד כתובת:
חוסר יחס מצד החברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מ''ס חודשים רכשתי שני מכשירים מחברת אורנג דור שלישי מדגם E1000 מאז ועד היום לא נהניתי מהמכשירים כלל כל שיחה שביצעתי היתנתקה לי והייתי אמור לחדשה שוב ושוב היא התנתקה בקיצור כדי לנהל שיחה שלימה הייתי צריך לחייג כשלוש פעמים כול פעם דבר שלא מקובל בכלל זה קורה כול הזמן ובכול מקום בנוסף לכך פניתי מ''ס פעמים לנציגי החברה שניסו לתפעל איתי את המכשיר ללא הצלחה התופעה הינה מאז שנרכש המכשיר בפעם האחרונה לפני כשבוע שפניתי לחברה במכתב הם אפילו לא טרחו לחזור אליי על מנת להגיע לאיזה שהו פיתרון שישביע את רצוני פשוט התעלמות מוחלטת אבקש אתכם לעזור על מנת שנוכל לטפל בעניין בתודה מראש
יניב פינס
ת.ז 034882514
טלפון 0507464193 או 0547464196 אך עדיף לראשון כדי שלא ייתנתק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי וטיפול בעניין פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פינס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה