|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
אופטיקה הלפרין |
שם בית העסק: |
אבן גבירול , ת"א |
סניף בית העסק: |
טיפול חובבני |
נושא התלונה: |
יום שלישי 11 ינואר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לחברתי נשברה מסגרת משקפים עם עדשות מולטיפוקאל .
הלכנו לאופטיקה הלפרין , בחרנו מסגרת , ובתוך כמה ימים העדשות הותקנו .
לאחר שנה נשברה המסגרת שוב , והחלטנו ללכת לאופטומטריסט אחר
שבדק את העדשות וגילה לנו שהחלק התחתון שלהן (החלק המיועד
לקריאה) , נחתך כמעט כולו כדי שיתאימו למסגרת שהותקנה בהלפרין.
דוגמא לחובבנות שגם מסוכנת לבריאות .
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
עצי שילון מנהלת שרות ל |
שם ותפקיד: |
שוחחתי עם הלקוח ,מסתבר שהמתלונן אינו הלקוח הוא התלונן בשם החברה שלו . הם לא טרחו לפנות לסניף וגם לא פנו לשרות לקוחות למשרדים . אף אחד לא ידע שהגברת החברה של הלקוח יש לה איזו שהיא בעיה עם המשקפיים אם הם היו פונים היו מקבלים שרות מלא והיו טורחים לוודא שהכל סודר בדרך הטובה ביותר . הלקוח התנצל בפני והסכים שהוא מצטער שלא פנו לרשת |
תגובה: |
התלונה היתה לא במקומה |
פתרון: |
|
|
|