תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אופטיקה הלפרין שם בית העסק:
אבן גבירול , ת"א סניף בית העסק:
טיפול חובבני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ינואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לחברתי נשברה מסגרת משקפים עם עדשות מולטיפוקאל .
הלכנו לאופטיקה הלפרין , בחרנו מסגרת , ובתוך כמה ימים העדשות הותקנו .
לאחר שנה נשברה המסגרת שוב , והחלטנו ללכת לאופטומטריסט אחר
שבדק את העדשות וגילה לנו שהחלק התחתון שלהן (החלק המיועד
לקריאה) , נחתך כמעט כולו כדי שיתאימו למסגרת שהותקנה בהלפרין.
דוגמא לחובבנות שגם מסוכנת לבריאות .

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
עצי שילון מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוח ,מסתבר שהמתלונן אינו הלקוח הוא התלונן בשם החברה שלו . הם לא טרחו לפנות לסניף וגם לא פנו לשרות לקוחות למשרדים . אף אחד לא ידע שהגברת החברה של הלקוח יש לה איזו שהיא בעיה עם המשקפיים אם הם היו פונים היו מקבלים שרות מלא והיו טורחים לוודא שהכל סודר בדרך הטובה ביותר . הלקוח התנצל בפני והסכים שהוא מצטער שלא פנו לרשת תגובה:
התלונה היתה לא במקומה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה