תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
ישראייר שם בית העסק:
זלזול בישראייר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלחנו מכתב לגב. סבינה בירן וכמובן טרם נעננו למעט נציג של הדיילים שיצר קשר ושום דבר בינתיים לא קרה(לפחות עדיין אנחנו לא מעודכנות)וזה מכתבנו לחברת ישראייר:מדובר על טיסה מתאילנד 972 בתאריך 11.3.2006:
אנו מתנצלות על בקשתכם לאמון שניתן לכם בבחירה טיסה עם ישראייר ואיננו יכולות ליישם זאת,אנו מתנצלות על כך שה"טרדנו" את הדיילים בטיסה זו שהסבירו לנו שאם אנו רוצות לשתות יש עלינו לגשת למטבח ולקחת, ומה גם שהדייל התלונן שיש לחץ במטבח, אז מה היינו אמורות לעשות בשביל כוס מים?במשך כ-11 שעות? אנו מתנצלות על כך שלא בדקנו לפני הטיסה את תקינות המושבים ושולחנות האוכל השבורים, וזאת מאחר והדיילת הראשית -גב ' פאני -טענה שאין זה מתפקידה, אולי מתפקידנו? ועל כך שלא דאגנו להביא כלי עבודה על מנת לתקן את הנזקים שלא מתפקידה של הדיילת כאמור. אנו מתנצלות על כך שיישבנו בכיסאות בשורה אמצעית בתוך שירותי המטוס ומאחר ולא הורגלנו לאכול בתוך הישרותים נמנענו מלאכול במשך כל הטיסה (כ-11 שעות), הנכם מנהלים מאבק לקבלת מעמד של מוביל סדיר בקו ניו יורק , אל תתאמצו זה לא מגיע לכם!!!!!!!!! והתלבושת ה"יצוגית" של הדיילים - גינס?????????זה יצוגי?סמכותי?
אנו רוצות ומבקשות להסביר שאנו לא מודים לך ולחברת ישראייר, ולא נבחר יותר לטוס כמכם , וכמו כן נעדכן את משפחותינו וחברנו.
עלבון סוג הנזק :
תחשבו לבד פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
פניית הלקוחה הגיעה למשרדי החברה לפני שבוע ימים והיא קיבלה מענה מיידי לאחר בדיקת כל הפרטים מול צוות המטוס. מבדיקתנו עולה כי מגש האוכל הממוקם למול המושב בו ישבה הנוסעת נמצא שבור בעת חלוקת הארוחה לנוסעים. לצערנו, נזק זה לא היה ידוע לטכנאי החברה בעת הכנת המטוס להמראה, שכן, לא התקבלה כל פניה בעניין. יודגש כי מגשי האוכל נמצאים סגורים כל העת וככל הנראה מגש זה ניזוק ע"י הנוסע שישב במקום זה קודם לכן, מבלי שזה ידווח לצוות על כך בטרם רדתו. מיד עם פניית הגב' קופיט לצוות המטוס בעניין זה, ניגשה מנהלת השירות בטיסה והציעה להלשנות את מקומה, למען תוכל לשבת בנוחות במהלך טיסתה, אולם היא סירבה להצעה זו!!!!!!!! לעניין הגשת כיבוד ושתייה במהלך הטיסה. נבקש לציין כי חברת ישראייר מצטיינת בפרופיל שירות עשיר ומותאם לנוסעיה בטיסות השכר אשר מופעלות על ידה, ועל כך יעידו מכתבי השבח הרבים המגיעים למשרדנו כל שבוע. ע"פ סקרים שערכנו נמצא כי הנוסע אינו רוצה כי תופרע מנוחתו במהלך הטיסה, אלא בעת חלוקת האוכל ע"י צוות הדיילים. מועדף על הלקוח בחברת ישראייר קימה מהכסא והגעה עצמית אל מטבח המטוס כדי לקחת לעצמו שתייה קלה, פירות או חטיפים המוצעים משך כל הטיסה ע"י החברה. כידוע לכל אחד, לא ניתן לעמוד בציפיות כל נוסע ונוסע, אולם, חברת ישראייר נוהגת בבדיקת פרטים אלו במהלך הזמן ומעדכנת את פרופיל השירות בהתאם. תגובה:
חברת ישראייר התנצלה בפני הלקוחה ואף הציעה לה הטבה עתידית בטיסותיה הבאות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה