תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
ארקיע שם בית העסק:
קנס כפול על שינוי פרטי טיסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.3 ביצעתי הזמנה של טיסות הלוך-חזור לאילת משדה תעופה דב עבור משפחתי. בכפוף להנחות הניתנות לנופשי קלאב הוטל נאמר לי שלאור המחיר המוזל במקטע ת"א-אילת, יהיה עלי לשלם 20 ש"ח על שינוי פרטי הטיסה ו- 50 ש"ח על ביטול הטיסה.
כעבור שבוע הודעתי על שינוי פרטי שם של נוסע . אני מדגישה שיום ושעת הטיסה לא שונו והיה ברור לי שיהיה עלי לשלם 20 ש"ח כפי שנאמר לי אך להפעתי ותדהמתי הרבה הנציגה שלכם הודיעה לי שלאור התייקרות בטיסות מאז תאריך ביצוע העסקה המקורי, יהיה עלי לשלם גם את ההפרש בין הטיסות - קרי עוד 70 ש"ח.
אני מציינת שהשינוי היחידי היה פרטי שם הנוסע, והחיוב על ביצוע העסקה נעשה כבר ב- 23.3 וכמו שאין "כפל הנחות" אני לא רואה שום הצדקה מצד ארקע לממש גם את הכלל המפוקפק של "כפל קנסות" .
לצורך דוגמא בלבד, לו הייתי קונה לפני שבוע כרטיס טיסה במחיר X ומגלה כעבור שבוע שהמחיר הוזל , חברת ארקיע לא הייתה מחזירה לי את ההפרש.
הייתי מעוניינת לקבל הסבר יותר ראציונלי במהות החיוב ולא דקלום של הנציגים שלכם על המדיניות השערורייתי הנ"ל.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב הנוסף פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי-אחראית פני שם ותפקיד:
חיוב כספי בגין שינוי פרטים בהזמנה אשר נעשתה במסלול "כדאי", הינו חלק בלתי נפרד מתנאי "המכירה המיוחדת" בהם נרכש כרטיס הטיסה, על כל המשתמע מכך. כל שינוי פרטים בהזמנה כמוהו כביטול ההזמנה הקיימת וביצוע הזמנה חדשה. התנאים שנקבעו למסלול הזמנה זה, כפי שמקובל בחברות תעופה בכל העולם, מאפשרים הנחה משמעותית ממחיר הטיסה הרגיל, וכל נוסע יכול לבחור בין המסלול הרגיל לבין הזמנה במסגרת המכירה המיוחדת. חשוב לנו שלקוחותינו יהיו מודעים לתנאים הנ"ל ונציגינו מבהירים אותם בעת בצוע ההזמנה . יתירה מכך, דף סיכום ההזמנה ובו מפורטים בין היתר תנאי העסקה המיוחדת נשלח לגב' חן באמצעות הדואר האלקטרוני. חברתנו נוהגת עם לקוחותיה בהגינות וללא משוא פנים ולפיכך, לאור המוסבר לעיל, לא נוכל לצערנו להיענות לבקשתה ולזכותה בגין החיוב . תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה