תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
חוב שנוסף לו ריביות ותשלומים נוספים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מחוברת להוט שנתיים וחצי, בסיום השכירות, עברתי דירה לאזור ללא תשתית לפי המידע שקיבלתי מנציג שירות של הוט כדיי להתנתק...
ביקשתי ניתוק ב 5/8/12 אמרו לי שלא ניתן לנתק אותי עקב חוב של 360 ש״ח. אמרו לי שלא ניתן לשלוח נציג לניתוק עד שלא ישולם החוב, בנתיים עברתי דירה ומתברר שבמשך חודשיים אני משלמת בהוראת קבע שתי חשבונות כאשר אני ללא טלוויזיה ובשיחה הזו שהכל מתברר לי, הנציג אומר לי הנציג אומר לי שאני צריכה ללכת לנקודת שירות להחזיר את הממירים ואת המודם והחוב שלי יתקזז למול התשלומים ששילמתי כשלא היה לי שרות. החזרתי את הממירים והמוקדם לנקודת שירות ולא קיבלתי קיזוז , החוב לא נסגר, להפך הוא רק הלך ותפח, יש לציין כי דיברתי מס׳ פעמים עם שרות הלקוחות הם אמרו שיבדקו את הנושא של הקיזוז והזיכוי ויחזרו אליי ואף אחד לא חזר והחוב המשיך לתפוח. חזר אליי העו״ד של הוט(לא נציג שרות) והודיע שנפתח לי תיק במשרד עו״ד על חוב שעומד על סך 1130 שח. לסיכום, אני פונה אליכם כדיי לקבל את מה שהובטח לי, הייתי חייבת 360 ש״ח ושילמתי אח״כ על חודשיים שלא היה לי שרות של הוט כאן החוב היה צריך להתקזז אחריי החזרת הממירים והמודם ולא לגרום לחוב לתפוח, אני מעוניינת בעזרתכם לפתור את הבעיה ולא לשלם עוד שקל כפי שהובטח לי. אני רוצה לציין שנוצרה כאן עוגמת נפש גם על הבטחות שלא קוימו וגם על שעות רבות של שיחות טלפון ועצבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סגירת החוב ללא תשלום. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה