תיאור הבעיה:
כבר כבר לשנתיים ממררים את החיים של אחותי, אחותי היא ממוצא אתיופי שלא מסתדרת ולא מבינה את הלשון החלקקלקה של סמייל 012 כבר משלמת סכומי כסף נכבדים למרות שאין שום בסיס לתשלומים שלהם, אין לה ,לא אינטרנט שלהם ולא טלפון שלהם. אך למרות כל זה החודש(פברואר) גבו ממנה סכום של 375 ש"ח!!!!!! ושוב למרות שאין שום שירות שהיא צורכת אצלהם. התקשרתי אליהם והם אמרו לי שכביכול לא ניתקנו את השירות אינטרנט, למרות שבבוודאות ניתקתי אני בעצמי את השירות בחודש ספטמבר.
דברתי עם שני נציגים ביום שני :
נציגה ראשונה בשם לידיה ( מס' פנייה: 55814440), שהבטיחה לנתק אותי בזה הרגע מהשירות האינטרטי ולשלוח לי במייל את טופס הניתוק שהתבצע וגם את פירוט השיחות שכביכול בוצע על סך 375 ש"ח. אך לא קיבלתי את שניהם.
לאחר חצי שעה התקשרתי שוב ובקשתי לדעת למה לא נשלח אליי המייל המבוקש ,נציג בשם גד ענה לי (מס' פנייה 55817104) ואמר לי שכנראה לא מסרתי את המייל הנכון, אייתיתי לו את המייל הנדרש ונשלח אליי קישור לאתר, לא נשלח אליי פירוט השיחות. ביקשתי שישלחו לי את הפירוט בפקס הם הבטיחו שתוך חצי שעה זה ישלח בפקס, ואני מחכה כבר יומיים למייל הזה.
אתמול (26.02.13) התקשרתי לברר מה אם המייל אך בשל עומס טלפוני אליהם (בסביבות 11 בבוקר) ביקשו את המספר שלי והבטיחו שוב לחזור אליי עד שמונה בערב. שכמובן לא קרה.
הנזק שנגרם לה ולי הוא זלזול בל יתואר, מלבד הכסף שהם עושקים מאנשים שאין להם את היכולת הכלכלית, הזלזול שהם מפגינים הוא בל יתואר.
אני רק מבקש שתקשיבו ושיתנו לכם להקשיב לכל הפניות שלי שנעשו דרך המס' פלא' הזה: 0543200064
תודה מעומק ליבי,
אבי.
|