|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
חיוב לא מוצדק וללא הרשאת הלקוח |
נושא התלונה: |
הופמן יוסף |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2012 הצטרפתי לחבילת טריפל הוט. במשך 5 חודשים הטלפון פעל לסירוגין. ביקרו אצלי למעלה מ 6 טכנאים כאשר במהלך הביקורים הטלפון לא פעל וגרם נזקים ועגמת נפש.
בחודש פברואר 2013 הגיע טכנאי נוסף ופתאום גילה שיש קצר. הוא אמר שהקצר נמצא בקופסא וחייבו אותי ב 150 ש"ח.
שבועיים לאחר מכן שוב הטלפון לא פעל ושוב היה טכנאי ומאז הוא פועל כרגיל עד היום.
הטיפול היה לא מקצועי וגרם לסחבת ארוכה שמצדיקה פיצוי מלא ופיצוי על הזמן ועוגמת הנפש שנגרמו.
|
וגם |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי בסך 150 ש"ח על החיוב ופיצוי כספי נוסף על בזבוז זמן ועוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|