תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
012 סמייל / אינטרנט זהב שם בית העסק:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
אי ניתוק ההתקשרות והמשך החיוב משנת 2010 נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך ה- 30.10.2010 יצרתי קשר עם חברת 012 על מנת לנתק את ההתקשרות בינינו. מס' פנייה-44024984.
2. בשלב זה לא הייתה לי כל מחוייבות כלפי החברה.
3. באותה שיחה נציגת קשרי הלקוחות (הדר) אמרה לי ליצור במקביל קשר עם חברת "הוט" על מנת לבטל את כל החיובים גם מול חברת תשתית האינטרנט. וכך עשיתי כבר באותו בהיום.
4. מאז אותו היום-פסקו החיובים מול חברת "הוט", אך החיוב חברת הספק "012" נמשכו עד היום (בכל חודש 69 ש"ח משנת 2010).
5. פניתי לחברת 012 בטענה זו, נציגת הלקוחות (שרה), מס' פנייה- 56013937 אישרה שאכן ישנו תיעוד לשיחה בשבנת 2010 בה ביקשתי לנתק את ההתקשרות עימם. בנוסף, טענה כי היא יכולה לבטל מעתה ואילך את כל החיובים העתידיים אך אינה יכולה לבטל את החיובים הקודמים.
5. יש לציין כי מאותה שיחה בשנת 2010 ועד היום- לא נעשה כל שימוש בשירות ספקית האינטרנט ו/או התשתית. גם זאת ניתן לברר ולאשר עם החברה.
69 ש"ח בכל חודש משנת 2010 לשווא סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור. שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה