תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
מטרופולין |
שם בית העסק: |
התנהגות מחפירה - נהג קו 47, היום (14.3) בשעה 7:52 בבוקר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
היום בבוקר עליתי לקו 47 בדרכי לעבודה, כשבידי כוס קפה סגורה (כוס חד פעמית, כזו של בית קפה עם מכסה). בראותו את הכוס, החל הנהג לצעוק עליי שלא אכנס עם השתייה ושארד מהאוטובוס. כשניסיתי להסביר שאני נוסעת כל יום בקו, וכל יום עם כוס קפה, הכריז הנהג ה״נחמד״ שהוא עוצר את האוטובוס ולא זז עד שאני יורדת כי לדבריו ״אין ביטוח על שתייה, אסור להיכנס עם משקאות לאוטובוס, וכל זה כתוב בתקנון״. מיותר לציין שהתקנון אינו זמין לציבור וכשביקשתי מהנהג להראות לי, החל לדפדף בהיסטרייה בחוברת קטנה ואז צעק ״תחפשי את! אני לא מוצא!״, לקחתי את החוברת/תקנון אבל הוא מיד החל לצעוק עליי שוב שאחזיר את החוברת וארד כי אני מעכבת את כולם. וכן, לצערי, כל הנוסעים החלו לצעוק עליי במקום להפנות את כעסם לנהג ולגרום לו להתניע שוב... זו בושה מסוג אחר, שכבר אינה קשורה למטרופולין, אלא למצב המבאס של העם שלנו - אדם לאדם זאב.
בכל מקרה, הסיבה שלא וויתרתי על כוס הקפה שלי היא שרק 5 דקות לפניי שילמתי עליה 20 ש״ח. אם תקנון מטרופולין היה חשוף לציבור וזמין לו, ואכן רשום בו שאסור להעלות נוסעים עם שתייה, כמובן שהייתי מקבלת זאת, וגם לא מבזבזת את כספי על שתייה כי הייתי יודעת זאת! אבל הוא לא זמין לציבור וכפי שאמרתי יש גם הטעייה כי כל שאר הנהגים מעולם לא אמרו לי דבר על הקפה שהעלתי איתי לאוטובוס. מעבר לעלבון הגדול שחשתי כשציווה עליי הנהג בצעקות היסטריות לרדת מהאוטובוס, וכן שם אותי במוקד הכעס של שאר הנוסעים כשדומם מנוע והודיע לכולם שעד שלא ארד הוא לא ייסע (רק לא מזמן מישהו חטף אגרוף בגלל נהג מטרופולין שעשה בדיוק אותו דבר), גם איחרתי בחצי שעה לעבודה והפסדתי את הכסף הזה.
הבריונות של הנהגים שלכם היא פשוט בלתי נסבלת, אם אתה נהג אז אתה לא בנאדם, ״אני לא נוסע״???, מה זה?? ניצול לרעה של סמכות, פשוט מבייש לכם ולחברה שלכם.
אני מבקשת שהנהג יטופל, כשהדבר הנכון ביותר לדעתי הוא שאקבל התנצלות, מילא הכסף... כמו כן, אם אכן יש תקנון, הפכו אותו זמין לציבור, אחרת אכיפתו אינה חוקית, אבל זה כבר ידוע לכם.
פרטי הנהג:
יעקב ברוק, מספר נהג: 924191691, מספר אוטובוס: 6363070.
אבקש לקבל מענה כדי לדעת שהפנייה טופלה.
תודה,
מורן
|
וכן גם כספי |
סוג הנזק : |
התנצלות ושיפור שירות בחברה |
פתרון נדרש : |
|
|