תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
תחנת ארלוזורוב - ת"א כתובת:
אי הגעה של אוטובוס+עומס ברציף+האוטובוס נתקע נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש בשעה 21:15 הגעתי לתחנת ארלוזורוב במטרה לנסוע באוטובוס קו 380 בשעה 21:30 מת"א לב"ש.(במוצ"ש אמור לצאת אוטובוס כל חצי שעה), האוטובוס של 21:30 לא הגיע , הרציף היה עמוס עוד מנוסעים שלא הצליחו לעלות על האוטובוס הקודם (של 21:00 ) ומנוסעים רבים שהצטרפו, ירד גשם והיה עומס של חיילים, סטודנטים משפחות אפילו עם תינוקות. לקראת שעה 22:00 הגיע אוטובוס מב"ש , הוריד נוסעים, נכנס לרציף והעלה נוסעים , אך כמובן שלא כולם הצליחו לעלות, בשעה 22:15 הוא סגר את דלתותיו , כאשר הוא מלא עד אפס מקום (כולל המעברים) , ואני ועוד המוני אנשים נשארנו ברציף, בגשם, לחכות לאוטובוס הבא. לבינתיים גם פיספסנו את הרכבת של שעה 22:08 ולבסוף הצלחתי לעלות ולשבת באוטובוס של 22:30 .
כעבור נסיעה של 5-10 דקות האוטובוס נתקע עקב מחסור במים. הנהג עצר בשוליים והזעיק עזרה: אוטובוס חלופי וגרר . האוטובוס חלופי לא הגיע ,אולם כעבור חצי שעה בערך הגיע הגרר שכביכול תיקן את התקלה, והמשכנו לנסוע, אך כעבור דקות ספורות נתקענו בשנית - שוב המתנו , הגיע הגרר, "תיקן" שוב את הבעיה וחוזר חלילה , רק בפעם השלישית שנתקענו ,הגרר הצליח לתקן את בעיית מחסור במים והצלחנו לנסוע עד ב"ש. הגעתי לב"ש בערך ב 01:45 (!!!) רטובה, עייפה , ובעיקר עצבנית .
כזכור הייתי בתחנה בת"א בשעה 21:15, ונסיעה כזו אמורה לקחת כשעה ורבע.
+ בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
פיצוי+ שירות טוב יותר, הוספת אוטובוסים בשעות העומס פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי להביע את התנצלותי על עוגמת הנפש שחווית בנסיעתך באגד. שנית, אם בידייך הכרטיסים אודה לך באם תשלחי אותם אלינו על מנת שאוכל לזכותך במלוא עלותם. לידיעתך להבא ניתן לפנות אלינו ישירות דרך אתר האינטרנט או דרך הפקס במספר039145005 במקביל, מועברת פנייתך לאגפי התנועה והמשק לבירור העניין ולמניעת הישנות מיקרים דומים בעתיד. בברכה. מחלקת פניות הציבור. תגובה:
פיצוי בשווי הכרטיס. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה