תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
תחנת ארלוזורוב - ת"א |
כתובת: |
אי הגעה של אוטובוס+עומס ברציף+האוטובוס נתקע |
נושא התלונה: |
שבת 01 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במוצ"ש בשעה 21:15 הגעתי לתחנת ארלוזורוב במטרה לנסוע באוטובוס קו 380 בשעה 21:30 מת"א לב"ש.(במוצ"ש אמור לצאת אוטובוס כל חצי שעה), האוטובוס של 21:30 לא הגיע , הרציף היה עמוס עוד מנוסעים שלא הצליחו לעלות על האוטובוס הקודם (של 21:00 ) ומנוסעים רבים שהצטרפו, ירד גשם והיה עומס של חיילים, סטודנטים משפחות אפילו עם תינוקות. לקראת שעה 22:00 הגיע אוטובוס מב"ש , הוריד נוסעים, נכנס לרציף והעלה נוסעים , אך כמובן שלא כולם הצליחו לעלות, בשעה 22:15 הוא סגר את דלתותיו , כאשר הוא מלא עד אפס מקום (כולל המעברים) , ואני ועוד המוני אנשים נשארנו ברציף, בגשם, לחכות לאוטובוס הבא. לבינתיים גם פיספסנו את הרכבת של שעה 22:08 ולבסוף הצלחתי לעלות ולשבת באוטובוס של 22:30 .
כעבור נסיעה של 5-10 דקות האוטובוס נתקע עקב מחסור במים. הנהג עצר בשוליים והזעיק עזרה: אוטובוס חלופי וגרר . האוטובוס חלופי לא הגיע ,אולם כעבור חצי שעה בערך הגיע הגרר שכביכול תיקן את התקלה, והמשכנו לנסוע, אך כעבור דקות ספורות נתקענו בשנית - שוב המתנו , הגיע הגרר, "תיקן" שוב את הבעיה וחוזר חלילה , רק בפעם השלישית שנתקענו ,הגרר הצליח לתקן את בעיית מחסור במים והצלחנו לנסוע עד ב"ש. הגעתי לב"ש בערך ב 01:45 (!!!) רטובה, עייפה , ובעיקר עצבנית .
כזכור הייתי בתחנה בת"א בשעה 21:15, ונסיעה כזו אמורה לקחת כשעה ורבע.
|
+ בזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
פיצוי+ שירות טוב יותר, הוספת אוטובוסים בשעות העומס |
פתרון נדרש : |
|
|