תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
עושים תרגילים כדי לא לנתק את המנוי נושא התלונה:
סופילידי סטניסלב שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אז כחה!!!! "הוט" הנחמדים אני לקוח שלכם
הסיבה לכך: יום חמישי 14.3.2012 עברתי דירה, הגיע טכנאי להתקין לי בחדר מודם(אינטרנט) אזמנתי אותם יום לפני והכול הלך כמו שצריך. חזרתי מעבודה הכול עובד, עברה שעה שאני משחק במשחק באון ליין, פתאום התנתק לי האינטרנט ומפה מתחיל הסיפור שלי איתכם!
לפני שאני מרים טלפון להוט אלכתי לראות עם זה רק במודם שלי יש בעיה, אז באמת שלא רק אצלי אלה גם לחמתי לא עובד.
התקשרתי להוט ו אני לא מדבר אל זמן ההמתנה יותר מ10 דקות אבל גם בטלפון אחרי שענו לי נאמר שזה תקלה אזורית וצריך לחכות!
חכיתי שעתיים, לחמתי חזר האינטרנט ו לי לא!!! התקשרתי להוט בפעם השניה ועוד פעם הייתי על הקו יותר מ10 דקות נוו טוב.... זה לא משמעניין כרגע. דיברתי עם נציגה ונאמר לי שצריך טכנאי ליום ראשון 17.3.2012 בקשתי ממנה טכנאי ליום למחרת כי אני עובד אל מחשב האישי שלי ו שכול יום בלי ,אני מפסיד זמן ו זמן זה כסף!
אז קיבלתי תשובה כזאת שיום למחרת ידבר איתי נציג שיגיד לי באיזה שעה היה לי טכנאי ביום למחרת והוא יחזור עד שעה 9:00 בבוקר ו מה אתם חושבים? אף נציג לא חזר אלי!!
ביום למחרת יום שישי 15.3.2012 אני מרים טלפון ונציג שרות אומר לי שזה נכון היתה טעות ו הטכנאי הכי קרוב זה ליום שלישי 19.3.2012 ו אני אמור להיות עוד שלושה ימים בנוסף ללא אינטרנט וכול זה בגלל ההתקנה הלא טובה של טכנאי שהיה אצלי קודם! מאיפה אני יודע? פשוט לכחתי את המודם ו חיברתי אותו בשקע בחדר של חמתי והכול עבד טוב ו מכאן אני יודע שהחיווט לא תקין אצלי בחדר.
בקיצור בקשתי מנציגה שאני רוצא להתנתק מהוט קיבלתי תשובה שלילית בגלל שהיא לא יכולה לעשות ניתוק רק המנהל רשאי לעשות! אוקיי בקשתי ממנה את המנהל שלה גם כאן תשובה שלילית! הנציגה אומרת שמנהל יחזור אליך תוך 4 שעות, ו מכאן אני בנאדם פשוט מבין שזה תרגיל! מה לא ברור מנהל לא חוזר ללקוח ולקוח נירגע ולא מתנתק משורתם המגעיל!
תרגיל יפה מאוד. אותו סיפור גם אחרי 5 שעות שאף אחד לא חזר אלי, אני מחייג שוב פעם בשעה 13:30 נציגה הנחמדה ביותר עונה לי ו אומרת לי שניסו להשיג אותי לא עניתי להם לטלפון וזה גם תרגיל יפה מאוד לדעתי כי תלך תוכיח להם שלא! אבל תאמינו לי שלא כי חיכיתי לטלפון זה! ביקשתי ממנה להביא לי את המנהל ו בתשובה שלה היה קול נחמד מאוד אומר לי שזה יום שישי וביום שישי המנהל עובד עד שעה 13:00 נו איך נירא לכם התרגיל זאת אומרת ש בשעה 9:30 אומרים 4 שעות ו אחרי 4 שעות אין מנהל חחחח... ורק ביום ראשון המנהל עד שעה 16:00 יחזור אליך ו אין לה מה לעשות היה לא יכולה לנתק את המנוי שלי גם!
אז "הוט" הנחמדים זה סיפור שלי תוכלו אותו או לא!? אני לא נישאר דקה אצלכם לא בטלויזיה ולא באינטרנט וכך גם 2 מנויים שלי איתי גם! כול חבר שלי אשר יבקש חוות דעת שלי אליכם תקבלו אך ורק שלילית כמו שנציגים נתנו לי!!
תודה אל ה"שרות"!
סטניסלב סופילידי לקוח ותיק שלכם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ו לשחרר אותי ממנוי שלכם! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה