|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
חיוב בניגוד למחירון שנמסר ופגיעה בשירותים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מספר ימים לאחר שחוברנו גלינו כי חויבנו בסכום משולש מהסכום עליו סוכם ולא קבלנו את השירות שהובטח נציגי השירות מתעלמים מהפניות למזלנו יש בידנו תיעוד של המחיר אשר הוצע בממך של החברה ובדואל שהועבר מזמן
ממליצה לכולם לא להאמין לסיפורים של נציגי מכירות ולעזוב מיד כאשר הם מתחילים את המשחקים
נבקשכם לעזור לנו לצור קשר עם האחראים במשרד הממשלתי המתאים לקנוס את החברה על התנהלותם ובנוסף לקבל החזר כספי על החיוב השגוי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|