|
|
|
|
|
|
|
|
רפואה |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
מכבי |
שם בית העסק: |
ארצי |
כתובת: |
אי דיווח |
נושא התלונה: |
יום שני 11 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאישתי היה אמור להיות תור בתאריך 11/3 אף אחד לא הודיע לה שבוטל התור. הגענו לסניף מכבי בעכו לתור לפי הזמן שקבעו לנו אחרי שלא מצאנו את החדר שבואו נמצאת הרופאה ניגשנו למזכירה לשאול איפה יושבת הרופאה והיא ענתה לנו שהיא לא נמצאת, שאלנו למה אף אחד לא הודיע לנו היא ענתה שאנחנו לא רשומים התקשרו למוקד אמרו שאנחנו מופעים אבל הרופאה ביטלה את הגעתה לסניף בתאריך ה -5/3 בסוף המזכירה מצאה את הדף שאישתי מופיע בו, בנסוף היא עוד משקרת שהיא התקשרה למרות שזה לא קרה. למחרת התקשרה מנהלת של הסניף לבקש סליחה על המקרה שאלתי אותה מי מחזיר לי את הכסף עבר הדלק הוא אמרה שהיא בודקת משהו. והבטיחה לחזור אלי עם תשובה שעד עכשיו לא קיבלתי אותו. פשוט מצער לדעת שמכבי עובדים בצורה כזאת ולא מודעים ללקוח שהתור בוטל ,למרות שהיה להם שבוע שלם לעשות את זה וזה לא נעשה פשוט חוצפה . מעצבן לדעת שהמנהלת של הסניף לא לוקחת אחריות על הדברים שנעשיים אצלה בסניף . פשוט ביזיון אתמול היה עוד מקרה של בן אדם אחר שאף אחד לא הודיע לו שהתור שלו בוטל מעניין איך הקופה הזאת עובדת
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי על נסיעת סרק על אי הודע בזמן על תור שבוטל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
רכזת בנציבות פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הפניה טופלה ע"י הנהלת הסניף בשיחה מול הלקוחה.. |
תגובה: |
כמפורט לעיל |
פתרון: |
|
|
|