תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
חיוב כספי לא מוצדק וגרימת עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
הורים שלי זוג פנסיונרים (אבא גם חולה דיאליזה) מעל 10 שנים לקוח של חברת הוט בתוכנית טריפל כבלים אינטרנט וטלפון, בסה"כ היו מרוצים . אבל עקב תשלום גבוהה החלטתי להתנתק מהחברה ורכשתי צלחת לביין כי מתנה להורים . בתאריך 01/12/12 אמא התקשרה לחברת הוט ובקשה לנתק את הכבלים (טלביזיה ). נציג טען שקיים חוב 1000 ₪ בטענתו לא הסתימה תקופת התחיבות ???!! אנו לא הסכמנו ונציגה שוב התבקשה לאסוף את הציוד כי אנו לא מעוניינים להשתמש בשירותים. הציוד הוחזר לחברה בתאריך 19/12/12 ולאחר מכן נציגת החברה ממחלקת שימור לקוחות ( שם נציגה חלי או חן טל' 052-3089017 )הצליחה בדרכים עקיפים להחזיר ציוד בתנאי שלא יחויבו בחוב 1000 ₪ עם הממיר הייה בבית ההורים עד התאריך 01/04/13 גם עם משתמשים או לא משתמשים בציוד לא ישלמו שום דבר . כול זה בשיחה טלפונית עם אמא ואבא שבקושי מבנים שפה .חשוב לציין הורים שלי לא מדברים ולא מבנים שפה טוב ולבקשתם לעביר לטיפול אצל נציג בשפה רוסית סירבה לעביר, בטענתה שאין בחברת הוט נציגים שמדברים רוסית .
כאשר יגיע טכנאי בתאריך 21/01/13 והוחזר ממיר בפירוש נאמר לו שאנו לא צרכים חיבור ושכבר אין שום קבלים של הוט הוא בדק ראה שאין איך להתחבר ולא בוצע התקנה .
כך הינו ממתינים עד סוף התקופה המבוקשת ע"י נציגה (01/04/13 ) , אבל קיבלנו חיוב של הוט 260 ₪ כשה התקשרתי לברר על מה חוב אמרו לי זה התקנה שבוצע בתארך 21/01/13 . בשיחות רבות מול נציגים רבים של הוט הצלחנו לדבר שוב עם חן או חלי שעשתה "עסקה " , בבדיקתה אמרה שטעות ונכון שאנו לא מחוברים .
ממש קשה לי לתאר איזה עוול נעשה לנו כאן בראש ובראשונה הוא כספי אבל בנוסף נגרמה לי עגמת נפש ברמה מאוד מאוד גבוהה וקשה לי להאמין שאחרי כל מה שעברתי יצליחו לזכות באמון לקוח שוב.
נכון להיום סוף חודש מרץ טרם הגיבו והוחזרו כספים .
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה