תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
נהג אוטובוס נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה' בתאריך 21.3.2013 בשעה 17:09 עליתי על אוטובוס של חברת מטרופולין קו 369 עם הנהג אורן אברהם. כאשר העברצי את הכרטיס רב קו אשר ברשותי והושטתי את ידי בשביל לקחת את הפתקית שמתי לב כי הפתקית תקועה ולא יוצאת. לא הפעלתי כוח ולא משכתי את הפתקית ולפני שהספקתי להזיז את ידעתי ולהגיד לנהג אורן אברהם שאני לא מצליחה להוציא את הפתקית, הוא הביא לי מכה ביד בכוונה תחילה והעיף את ידי מהפתקית. כאשר ביקשתי ממנו לא להתנהג בצורה אכזרית כזאת הנהג התלקח והתחיל לצעוק לרחבי האוטובוס משהו בנושא. במשך הנסיעה הנהג לא פנה אליי יותר ואני לא ניגשתי אליו ולא ידעתי את שמו. כאשר הגענו לקרית גת וירדתי בתחנת היעד שלי החלטתי לרשום את המספר לוחית רישוי של האוטובוס וכאשר התחלתי ללכת הנהג התחיל לצפור ולצעוק משהו ואז ניגשתי אליו והוא בזלזול צעק לי: "קחי פתק עם הפרטים שלי בשביל שיהיה לך יותר קל להתלונן עליי". לקחתי את הפתק והמשכתי בדרכי. התנהגות כזאת אינה מקובלת ולי אישית יש בעיה כאשר אנשים זרים נוגעים בי. הנהג השפיל אותי ללא כל סיבה ראויב לכך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת שיטפלו בנהג זה משמעתית ויעבירו אותו בסדנת שירות ולידע אותי בצעדים אשר ננקטו. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
יחסו של הנהג כפי שעולה מפנייתה של גב' בינשטוק אינו עולה בקנה אחד עם ערכי השירות של החברה, ולכן עם קבלת הפניה אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור. מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם גב' בינשטוק ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה. אנו מבטיחים להמשיך ולשפר את השירות ואת חווית הנסיעה בכדי לאפשר לגב' בינשטוק ולכלל לקוחותינו נסיעה נעימה. תגובה:
איתור הנהג וזימנו לברור. יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה אודות הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה