תיאור הבעיה:
זוהי פנייתי השנייה לאחר שלפני כשנה פניתי אליכם עם תלונה על סגנית מנהל הסניף בסניף טבריה, על שירות והתנהגות לא נאותה שלה כלפי לקוחות, ועל חוסר עקביות בנהלים מצידה, נאמר לי כי זה יטופל אך כנראה שבפועל לא נעשה דבר מאחר ששוב חוויתי את החוויה הזו מצידה ביום שישי , הגעתי לקופה וביקשתי להעביר את כרטיס השוטר של בעלי ולקבל את ההנחות אך נאמר לי שלא אוכל לשלם בתווי קנייה ולקבל את הנחות המועדון. רק אם אעביר מועדון, למיטב ידיעתי כרטיס השוטר משולב עם כרטיס מועדון ולן ביקשתי להעבירו ולקבל את׳ הנחות המועדון בלבד, נאמר לי שאין בזה מועדון ושאצטרך לעשות בכדי לקבל את ההנחות, הסברתי לקופאית שאין לי צורך לעשות מועדון מאחר ויש לי את הכרטיס שוטר וביקשתי להעביר א כטיס המועדון של אמא שלי אך היא אמה שכרטיס המועדון הוא אישי ולא ניתן להעברה, אציין כי בקופה שלידה עמדה סגנית המנהל וקיבלה לקוחות כאשר ללקוחה לא היה מועדון וחת׳ העובדות אמרה לה ״תעבירי לה את שלי״ והיא העבירה!!! אמרתי לקופאית שזה לא בסדר שיש איפה ואיפה שהיא מעבירה למי שהיא רוצה, אז הסגני ענתה לי ״אל תתערבי לי בעבודה אלה עובדות שלי או לא תגידי לי מה לעשות״! אני חושבת שזו ממש חוצפה שככה סגנית מנהל מדברת ומתנהגת ללקוחות ואציין שוב שזו לא הפעם הראשונה שאני אופן אישי נתקלת ביחס כזה ממנה, ולקוחות באופן כללי. היא גורמת׳ לחווית הקנייה בסניף להיות לא נעימה ואני מיעה לשם רק מאחר שיש לנו כרטיס שוטר אחרת הייתי מוותרת על חוויית קנייה מהסוג הזה,אציין כי גם היו מספר פעמים שלאחר שהגעתי לקופה עם מוצרים שבחרתי השארתי את המוצרים וויתרתי על הקנייה רק מאחר שהיחס שלה היה מעליב ומשפיל!!! אשמח אם תחזרו אליי בהקדם.
|