תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
H&O שם בית העסק:
טבריה כתובת:
טבריה סניף בית העסק:
התנהלות והתנהגות לא נאותה של סגנית מנהל הסניף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זוהי פנייתי השנייה לאחר שלפני כשנה פניתי אליכם עם תלונה על סגנית מנהל הסניף בסניף טבריה, על שירות והתנהגות לא נאותה שלה כלפי לקוחות, ועל חוסר עקביות בנהלים מצידה, נאמר לי כי זה יטופל אך כנראה שבפועל לא נעשה דבר מאחר ששוב חוויתי את החוויה הזו מצידה ביום שישי , הגעתי לקופה וביקשתי להעביר את כרטיס השוטר של בעלי ולקבל את ההנחות אך נאמר לי שלא אוכל לשלם בתווי קנייה ולקבל את הנחות המועדון. רק אם אעביר מועדון, למיטב ידיעתי כרטיס השוטר משולב עם כרטיס מועדון ולן ביקשתי להעבירו ולקבל את׳ הנחות המועדון בלבד, נאמר לי שאין בזה מועדון ושאצטרך לעשות בכדי לקבל את ההנחות, הסברתי לקופאית שאין לי צורך לעשות מועדון מאחר ויש לי את הכרטיס שוטר וביקשתי להעביר א כטיס המועדון של אמא שלי אך היא אמה שכרטיס המועדון הוא אישי ולא ניתן להעברה, אציין כי בקופה שלידה עמדה סגנית המנהל וקיבלה לקוחות כאשר ללקוחה לא היה מועדון וחת׳ העובדות אמרה לה ״תעבירי לה את שלי״ והיא העבירה!!! אמרתי לקופאית שזה לא בסדר שיש איפה ואיפה שהיא מעבירה למי שהיא רוצה, אז הסגני ענתה לי ״אל תתערבי לי בעבודה אלה עובדות שלי או לא תגידי לי מה לעשות״! אני חושבת שזו ממש חוצפה שככה סגנית מנהל מדברת ומתנהגת ללקוחות ואציין שוב שזו לא הפעם הראשונה שאני אופן אישי נתקלת ביחס כזה ממנה, ולקוחות באופן כללי. היא גורמת׳ לחווית הקנייה בסניף להיות לא נעימה ואני מיעה לשם רק מאחר שיש לנו כרטיס שוטר אחרת הייתי מוותרת על חוויית קנייה מהסוג הזה,אציין כי גם היו מספר פעמים שלאחר שהגעתי לקופה עם מוצרים שבחרתי השארתי את המוצרים וויתרתי על הקנייה רק מאחר שהיחס שלה היה מעליב ומשפיל!!! אשמח אם תחזרו אליי בהקדם.
עלבון סוג הנזק :
אבקש לבדוק מהשורש ולפתור את בעיית חוסר יחסי האנוש של סגנית המנהל. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה שרות לקוחות שם ותפקיד:
מנהל החנות יצר קשר עם הלקוחה והסביר לה את נהלי הרשת בתשלום בתווים. הלקוחה קיבלה את דבריו בהבנה והוזמנה לחוויה מתקנת. תגובה:
טיפול מנהל החנות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה