תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
מכשיר בין חודש ששבק נושא התלונה:
זמיר ישראל (שי) שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש שידרגנו מכשיר עוד לא עבר חודש והמכשיר לא תקין, בפניה למוקד שירות בחוצות המפרץ נאמר שיש קורוזיה במכשיר. המכשיר לא תוקן.
כיצד יתכן שמכשיר שנקנה בסוף פברואר בלתי שמיש בסוף מרץ.
להזכירכם המכשיר עדיין בשנת אחריות ולא יכול להיות שכתשובה מציעים לנו לקנות מכשיר נוסף חדש בעלות מלאה.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר בלי טרטורים. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר זמיר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה