תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
גבייה 3 חודשים לאחר בקשת ניתוק נושא התלונה:
אוניל סימה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.1.2013 ביקשתי להתנתק עקב מעבר דירה ועקב אי הסכמה על גובה תשלום החודשי .בתאריך 13.1.2013 עברתי דירה אך לתדהמתי ראיתי שממשיכים לחייב אותי בחודשים ינואר, פברואר ומרץ בסך 251 ש"ח לחודש מבקשת לזכות אותי במיידי.סה"כ 648 ש"ח
כמו כן למרות שאין ספור ביקשתי שיבואו לקחת את הממירים הגיע נציג בתאריך 27.3.2013 לאחר חודשיים וחצי ואמר לי שחסר ממיר vod שמעולם לא ניתן לי דבר שגרם לעוגמת נפש ועצבים מיותרים. נראה שאתם מנסים להוציא עוד כספים במרמה, מבקשת שתבדקו אצלכם תתנצלו ותזכו אותי.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב, אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' סימה אוניל. מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' אוניל עולה כי בוצע ביום 27.3.2013 איסוף ציוד מכתובת המנוי בין השעות 1000 - 1200. אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הנו 20.2.2013 בשל בקשתה של גב' אוניל לסיום ההתקשרות מיום 17.2.2013. לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו על ידי גב' אוניל יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון. אבקש לציין כי גב' אוניל חויבה על סך 136.16 ₪ בגין מכשיר מסוג HPNA אשר לא הוחזר לידי yes. נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. בברכה, חברת yes דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה