תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות ביטוח מגזר:
אזור תל אביב איזור:
כלל ביטוח שם בית העסק:
דחיית בקלה לביטוח סיעודי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם בבקשה דחופה. תאריך 3.3.13 ביצעתי העברה לקופת חולים מכבי לפני שעברתי שאלתי את הקופה אם ישנו משהו שיכול להיות פחות טוב או לא טוב ברגע שאני מבצעת העברה נאמר לי שכל התנאים שיש לי בקופה הקודמת עוברים איתי,לכן ביצעתי את העברה. כיום אני בקופת חולים כללית עם ביטוח של דקלה . נתבקשתי למלא פרטים ולמלא טופס הצהרת בריאות לכלל סיעודי בקופה החדשה מכבי סיעודי ולאחר 3 שבועות בערך קיבלתי תשובה של דחייה בשל עודף משקל דבר שלא הייתי מודע אליו שיכול לקרות לפני שביצעתי את העברה ,בעצם הטעו אותי וכרגע לא רוצים לבטח אותי סיעודי בקופה החדשה שאני יהיה משוייך אלייה רק במאי 2013 וכיום יש לי בקופה הקודמת ביטוח סיעודי של דקלה מאז ומתמיד אני כיום בן 39 ולא רוצה להישאר ללא כיסוי סיעודי. בגלל שעברתי את תאריך שאפשר לבטל העברה מקופה אני לא יכול לחזור אחורה ואם לא יבטלו לי את העברה לפני מאי אני פשוט ישאר ללא כיסוי סיעודי בבקשה תעזרו לי בבעיה הזאת בדחיפות לפני שכבר לא יהיה אפשר לחזור אחורה כיוון שברגע שמתבצעת העברת קופה במאי אז כבר מבטלים לי אוטומטית את ביטוח הסיעודי, בכל לשון של בקשה תעזרו לי תודה מראש
הטעיית צרכן סוג הנזק :
שיקבלו אותי לביטוח הסיעודי או יבטלו לי את העברה כדי שיוכל להישאר בקופה הנוכחית ואז לא יבוטל לי הביטוח שיש לי מאז ומתמיד ב"כללית" פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור כלל ביטוח שם ותפקיד:
פניית של מר ירקוני עמיר התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטיים בכלל ביטוח נציג שירות כלל ביטוח יצר קשר עם אשתו הגברת דניאל ירקוני לטובת המשך טיפול, הוסבר בפניה כיצד עליה לפעול ולאיזה גורמים עליה לפנות תגובה:
יצירת קשר וטיפול לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה